• 0

Winnaar is bekend!

Na twee "Wat is dit" weken die niet werden beeindigd door het goede antwoord is in week 3 de "Wat is dit" contest gewonnen door onze TIRZA!!

 

Tirza, een zeer gevierd deelneemster aan het forum door haar regelmatige aanwezigheid haar scherpe discussies en haar bedrijfskundig inzicht! HOERA HOERA voor Tirza!!!

 

Jou prijs deze week Tirza is een reply op deze Topic waarin je een commerciele uitlating mag doen. Wat voor een bedrijf heb je en waarom moeten mensen bij jou komen! Succes ;)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Bedankt voor de ruimte Kanban!

 

Toch wil ik het een beetje simpel houden.

Ik begeleidt ondernemers in hun stappen op internet.

(wil iemand meer weten? kijk dan op: www.inadvice.nl )

 

Waarom mij kiezen? Niemand zou mij moeten kiezen om mijn kennis maar wel om mijn inlevingsvermogen en creativiteit en vooral enthousiasme waarmee ik de ondernemer ondersteun, met als gevolg dat na mijn inbreng de ondernemer weet wat hij doet en vooral waarom hij het doet.

 

Dat is tegelijk ook de reden waarom ik mee doe aan HigherLevel.

Dit forum houd mij scherp doordat de topics ergens over gaan, topics die gestart zijn en levendig gehouden worden door mede creatieve en enthousiaste ondernemers.

 

Dus; Mocht er ooit iemand op het idee komen om dit forum te stoppen...

 

Dan krijgen ze te maken met een 200tal ernstig gedupeerde creatieve ondernemers die op hun eigen wijze zullen duidelijk maken dat dit de fout van de eeuw zou zijn!!.......maar gelukkig zal dit niet gebeuren.....

 

Greetz.

Tirza

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.