• 0

Waarvoor dient het Omgevingsloket?

De gemeente vraagt mij in te loggen op omgevingsloket. Waarom weet ik niet, dus heb ik al een mail gestuurd. Maar als je daar heen gaat ben je verplicht je te identificeren. Oke dat is logisch, vervolgens zijn er dan een aantal partijen die deze dienst hebben. Ik zal wel wat verkeerd hebben aangeklikt maar daar rolt dan weer een factuur uit van meerdere honderden euro's.

 

Vraag: kan dit of is dit ook ergens gratis c.q wie is het goedkoopst?

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Jan,

 

E-herkenningsmiddelen (ik denk tenminste dat je daar op doelt?) kosten tussen de €15 en € 55 per jaar, zie: https://www.eherkenning.nl/bedrijven/eherkenningsmiddel-kopen/stap-3-keuzematrix/

Op dezelfde site vind je veel informatie over e-herkenning.

 

Vriendelijke groet, Miki

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb niks aangepast (geen verbouwing etc) dus wil ook geen vergunning aanvragen. Maar de Gemeente wil dat ik mij daar aanmeld. Blijkbaar moet ik dus weer kosten maken zodat de gemeente digitaal kan gaan. Krijg vrijdag een terugkoppeling van de gemeente omdat de desbetreffende ambtenaar dan weer zijn mail kan beantwoorden.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb niks aangepast (geen verbouwing etc) dus wil ook geen vergunning aanvragen. Maar de Gemeente wil dat ik mij daar aanmeld. Blijkbaar moet ik dus weer kosten maken zodat de gemeente digitaal kan gaan. Krijg vrijdag een terugkoppeling van de gemeente omdat de desbetreffende ambtenaar dan weer zijn mail kan beantwoorden.

 

Jij hebt toch met die ambtenaar gesproken?

Kan je ons toch uitleggen wat het onderwerp of aanleiding van dat gesprek is geweest en wellicht waarom je volgens de Gemeente iets met dat omgevingsloket zou moeten doen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.