Werknemers bekeerd voor klus

Aanbevolen berichten

Retired Mod     7,5k 1439

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het is in elk geval een goed idee om te stoppen met de sneren over en weer..

 

Het zijn de afgelopen week steeds dezelfde personen die elkaar "in de haren vliegen" in diverse topics

Degene die dat zijn weten dat prima en dus ik ga ervan uit dat ik die personen niet hier hoef te noemen

 

 

Denk even wat langer na over je volgende bijdrage..

 

respecteer elkaars mening, hoe achtelijk of stupide die in jou ogen ook mag lijken..

Reageer op argumenten zonder elkaar bespottelijk te maken of in karikaturen te spreken

 

 

als dat niet lukt gaat het topic dicht.. of worden reacties eruit verwijderd..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Ik denk dat je met het sluiten van een topic late maar toch interessante reacties gaat missen of er wordt een nieuwe topic geopend die op hetzelfde neerkomt.

 

Het ligt niet aan de topic dat mensen zich hier in de haren vliegen maar duidelijk aan de personen die reageren. Daarom ben ik er eerder voor om mensen een "gele kaart" te geven en bij een tweede keer een "rode kaart" die dan automatisch inhoudt dat men op dit (of is het deze?) topic niet meer kan reageren. Bij voortdurend misdragen in meerdere topics zou overwogen kunnen worden deze leden voor een bepaalde tijd uit te sluiten voor het plaatsen van topics en reacties.

 

René

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie

Dit soort onderwerpen lokken nu eenmaal bepaalde reacties uit, en dat weet TS ook. En zeker als er posts worden geplaatst met de neiging naar racistische ondertonen, dan kun je (van mij althans) wat fellere reacties verwachten.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie

Dit soort onderwerpen lokken nu eenmaal bepaalde reacties uit, en dat weet TS ook. En zeker als er posts worden geplaatst met de neiging naar racistische ondertonen, dan kun je (van mij althans) wat fellere reacties verwachten.

Toevallig ben ik zelf de TS en ik heb wel met felle maar absoluut niet met racistische en respectloze reacties gerekend. Maar het is niet alleen bij dit soort topics met een politieke of religieuze achtergrond dat men zich in de haren vliegt. Dat zie je ook bij andere onderwerpen die daar niets mee te maken hebben. Het is alleen dat sommige mensen te heet gebakerd zijn als ze geen gelijk krijgen en dan eerder beweren dat de ander een idioot is dan dat ze zeggen "dat zie je helemaal verkeerd" en daar gaat het mij om. Hoe feller de discussie, hoe liever ik het heb. Maar dan wel zakelijk en respectvol.

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
...dat ze zeggen "dat zie je helemaal verkeerd, in mijn ogen" en daar gaat het mij om. Hoe feller de discussie, hoe liever ik het heb. Maar dan wel zakelijk en respectvol.

Fixed that for ya... ;)

 

En ik denk dat de opmerking van Twa meer algemeen was in het kader van oververhitte discussies dan dat het op dit topic van toepassing was. Maar wat weet ik nou helemaal? :)

Link naar reactie

[Het is alleen dat sommige mensen te heet gebakerd zijn als ze geen gelijk krijgen en dan eerder beweren dat de ander een idioot is dan dat ze zeggen "dat zie je helemaal verkeerd" en daar gaat het mij om.

Tut tut tut, niemand wordt hier een idioot genoemd :-K

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie

Nee, dat was ook op dit topic van toepassing. Vandaar dat het naar Off Topic verplaatst is.

 

HL wil graag een platform zijn voor ondernemersrelevante thema's en daar past een discussie over actuele onderwerpen goed bij. Maar als deelnemers politieke stokpaardjes willen berijden of moedwillig controversiële onderwerpen gaan plaatsen om met de usual suspects opnieuw in discussie te kunnen gaan, wordt het een stamtafelkwestie en uiteindelijk trollerij.

 

Daar modereren we dus wat strakker op. Gewoon aan de hand van de simpele maatstaf: is het relevant voor de ondernemers waar HL op mikt? In geval van twijfel is het laatste woord aan de scheidsrechter.

 

En nou weer ondernemen! ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Vroeger ben ik verschillende keren gaan werken in moslimlanden; Egypte, Marocco, Algerije.

 

Nooit problemen gehad, nooit heeft iemand mij iets opgedrongen.

 

In Nigeria samen met locals, moslims uit Libanon en iemand uit Israël bijna alle wedstrijden van het WK2002 (Japan-ZuidKorea) gezien. Tijdens de lange middagpauze ;D

 

De modale mens ligt niet wakker van andermans geloof.

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.