Stel je bent klaar met een productontwerp. Je weet wat je nodig hebt, welke leveranciers je kunnen voorzien en op welke doelgroep je je richt. Je moet gewoon nog machines aankopen en personeel aanwerven.
Ga je dan eerst potentiële klanten vragen of ze zouden geïnteresseerd zijn in je product of ga je eerst machines aankopen en ongevraagd offertes versturen? Ik denk nl. dat je geen klanten over de streep trekt zonder dat je reeds over productiecapaciteit beschikt.
Ik weet dat deze vraag wat gek klinkt, maar ik wil geen overhaaste beslissingen nemen en nadien met financiële problemen kampen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
de Patrick
de Patrick
Stel je bent klaar met een productontwerp. Je weet wat je nodig hebt, welke leveranciers je kunnen voorzien en op welke doelgroep je je richt. Je moet gewoon nog machines aankopen en personeel aanwerven.
Ga je dan eerst potentiële klanten vragen of ze zouden geïnteresseerd zijn in je product of ga je eerst machines aankopen en ongevraagd offertes versturen? Ik denk nl. dat je geen klanten over de streep trekt zonder dat je reeds over productiecapaciteit beschikt.
Ik weet dat deze vraag wat gek klinkt, maar ik wil geen overhaaste beslissingen nemen en nadien met financiële problemen kampen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46372-starten-eerst-vraag-bepalen-of-eerst-productiecapaciteit-voorzien/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag