• 0

Website(s) responsive gemaakt

Omschrijving van je concept:

Onze websites ACMO accountants en ACMO bedrijfsoverdracht zijn geschikt gemaakt voor mobiel 'gebruik'.

Graag verneem ik jullie gebruikersgemak/-ervaring.

 

Kritiek: WELKOM!

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Onze websitebeheerder heeft updates Wordpress doorgevoerd en javascript(libary’s) en de styling(css) vernieuwd.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De 'surfers' via hun mobiel een betere, gastvrijere ervaring op onze website bieden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Onze website gaat verder (verstrekt meer informatie) dan de gemiddelde concullega.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Verbeterpunten.

Maar goede aspecten van de site mogen ook gerust genoemd worden.

 

 

 

 

[titel aangepast nav onderstaande reacties - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ik de eerste site op mijn mobiel bekijk, dan heb ik rechtsboven een menu-button. Klik ik daarop, dan verschijnen er aan de linkerkant 6 pijltjes (>) zonder enige tekst of uitleg. Klik ik op zo'n pijltje, dan verandert dat in een pijltje-omlaag met een aantal lege vakjes eronder. Verder gebeurt er niets. Ik vermoed dat dit als een menu zou moeten werken, maar dat doet het (bij mij althans) niet.

 

Een paar andere opmerkingen (op mijn PC):

 

In het kopje boven het linker plaatje op je homepagina is de tekst afgekapt (ik vermoed dat er nog "onderzoeksresultaten" achter had moeten staan).

 

Kies ik voor "Duits" dan is de tekst op de homepagina te lang en wordt deze niet alleen afgekapt, maar zijn de letters van de laatste regel maar deels zichtbaar. Je hebt overigens maar weinig in het Duits vertaald en van wat je vertaald hebt (op je contact pagina) word ik niet echt enthousiast.

 

Achter "Nieuwsbrieven" zie ik een nieuwsbrief van 2011. Ik krijg dan het gevoel van een verouderde site. Later zie ik dat de tekst rouleert, maar dan staat er een nieuwsbrief van 2008. Als ik die in eerste instantie gezien had ...

 

Je "Cookie beleid" lijkt automatisch vertaald te zijn met zinnen als "In de regel zal cookies om uw surfervaring beter maken."

Link naar reactie
  • 0

Als ik de eerste site op mijn mobiel bekijk [...] uw surfervaring beter maken."

Geachte heer Bouwmans, dag John,

 

Dank tot zover voor de zinvolle aanwijzingen!

Link naar reactie
  • 0

Bij mij werkt je menu in ieder geval prima (Android, Firefox)

 

Op de homepage krijg ik de cookiemelding pas als ik naar beneden scroll. Op de andere pagina's zie ik em wel meteen maar zit hij achter de content. Die valt er over heen.

 

Wat fijn zou zijn op mobiel is dat je telefoonnummer aanwezig is door middel van een direct call knop. Dan kan ik klikken en bellen. Verder zou ik je contact pagina wat compacter maken. Nu moet ik erg ver scrollen langs niet relevante informatie om het contact formulier te bereiken.

 

Sommige van je afbeeldingen op pagina's staat tussen regels in waar ze eigenlijk boven horen te staan. Bijvoorbeeld de pagina Belastingadviezen.

 

Verder, goed leesbaar, goed te navigeren.

Link naar reactie
  • 0

Bij mij werkt je menu [...]

Verder, goed leesbaar, goed te navigeren.

 

Dag Sabra,

Dank voor je opbouwende kritieken.

Ik verzamel het commentaar (en test natuurlijk zelf ook het e.e.a) en zal de beheerder de aandachtspunten doorgeven.

Nogmaals, dank.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Erg mooie website, zeker ook vanaf mijn smartphone!

Ik merk wel op dat vanaf iPhone (5) het faxnummer onderaan de pagina op 2 regels komt te staan. Het laatste cijfer komt op een andere regel, dit is jammer.

 

De columns tonen op iPone alleen de titel. De comumns zonder afbeelding zien er hierdoor niet goed uit, lijkt of er iets fout gaat (wat niet het geval is).

 

 

 

 

www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.