Aanbevolen berichten

Jawel,

 

Ik heb de hoofdprijs van de wedstrijd "vandaag een idee morgen een website" uitgeschreven door www.active24.nl/idee gewonnen :)

Meer hierover vind je in de workshop "Business plan infowinner" op www.moreresults.nl

 

Ongemerkt hebben velen van jullie hier aan mee geholpen. Mijn dank is groot. Ik hoop met mijn website waar je gratis workshops kunt volgen waarin je een pril idee tot een businessplan kunt uitwerken iets terug kan doen.

 

Mag toch wel even apetrots zijn:-)

 

winnaarinfowinner2.thumb.gif.db46a95aef2f19edfd808550f8f7aa84.gif

Link naar reactie

@Perry maken die jongens een tijdelijk URL aan waar de bouw te zien is ?

 

Mischien kun je je wensen delen met ons, er zijn er genoeg hier met ervaring op het gebied van sites en hun functionaliteiten.

Kan heel leerzaam zijn voor iemand die binnenkort ook een site wil laten bouwen.

Het is eigenlijk net als met een huis bouwen, als het fundament er ligt worden aanpassingen soms heel duur.

Link naar reactie

Nou dat wou ik nou net gaan vragen:-)

 

Wat ik nu moet doen is inderdaad op papier zetten wat ik nou alllemaal wil en uiteraard het waarom erachter.

 

Een soort checklist voor het verkrijgen van een websiteplan.

 

Zou het dan wel leuk vinden als ik die input zou kunnen gebruiken voor een nieuwe online workshop :"website bouwen".

 

Misschien moeten we het wel hier opstarten om uiteindelijk een checklist te krijgen en die op een online workshop uitwerken. Dat laatste zou hier ook wel kunnen, maar ik kan niet alle geheimpjes delen. Zou het inderdaad heel fijn vinden als een paar experts met mij tijdelijk in een online workshop duiken. Uiteraard zal ik ook wel advies krijgen van de website bouwers zelf, maar blijf zelf toch liever in control met mijn visie:-)

 

Voor zover even, hoor ik wel wat jullie vinden. UIteraard mogen de experts die me nu helpen en waarvan we structuur als template kunnen gebruiken, van mij part vervolgens zo'n online workshop "website bouwen" gaan runnen, volgens mij mag je daar dan wel wat voor vragen:-)

 

Maar goed dat laatste laat ik maar weer aan de ondernemer zelf over:-)

 

 

Perry

 

 

Link naar reactie

gefeliciteerd!

 

Wil het allemaal in één keer goed doen, als het even kan:-)

 

Een mooi streven, maar is het niet gezonder om voor een versie nul-punt-één te gaan en daaruit met evolutionaire stappen te groeien? Allemaal in één keer goed doen staat wat mij betreft gelijk aan "function-creep". Je wilt zoveel dat het uiteindelijk niet van de grond komt.

 

Kan je het in basis stappen verdelen? Eerst de eigenschappen die cruciaal zijn en dan de uitbreidingen van de wensen...

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Op zich kan ik het bouwen wel fasseren en zo zal het ook gaan., maar zou het wel op papier willen zien.

 

Hoe ziet je website er over 2 jaar uit, zou je toch wel moeten kunnen overzien, of niet? Je werkt toch ook met een 5 jarig ondernemersplan, kun je dat toch ook voor een website opstellen?

 

Als je weet wat je uiteindelijk als huis wilt, kun je mar beter rekening houden met de fundering, dat is wat ik in kaart zou willen brengen.

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Gefeliciteeeerd!!

 

Leuke erkenning voor je idee, en ook een mooie prijs. Op zich is het wel logisch dat ej een site in stappen doet, maar ik zou alles wat je nu gratis kunt krijgen er lekker in proberen te stoppen.

 

Een paar vraagjes om rekening mee te houden in je programma van eisen:

 

Wat gaan wijzigingen later kosten..? Moeten ze dan nog wat terug verdienen? Wordt de site en het ontwerp je eigendom? Kun je zelf (of een ander) later ook uitbreidingen maken?

 

Veel succes!!

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.