• 0

Wat vinden julllie van mijn website Hoesjes2day.nl ?

Omschrijving van je concept:

Hallo,

 

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn website vinden. Omdat ik zelf elke dag naar naar mijn website kijk, is het voor mij voor de hand liggend hoe ik door de webwinkel blader. Graag zou ik feedback/kritiek willen ontvangen van iemand die voor het eerst mijn website bezoekt. Graag jullie ervaring met :

 

1. Logo

2. Structuur website

3. Productfoto's (op homepage)

4. Winkelwagen & Afhandeling (betaling tot zover mogelijk)

5. Banner

6. Content

7. Eerste algehele indruk

8. Kleurgebruik

 

Ik ben geen professioneel ontwerper en heb deze Opencart site vanuit een basis opencart helemaal

zelf opgebouwd. Ik moet zeggen dat ik het leuk vond om te doen. Ook omdat ik 0 ervaring had met het opzetten van een site. Ik ben nog steeds bezig met optimaliseren van de site. Zelf de beste productfoto's maken. Klanten kan ik natuurlijk niet vragen om feedback te geven over bovenstaande. Hopelijk kan ik dit van jullie krijgen.

 

De website is : Hoesjes2day

 

Alvast bedankt!

 

Patrick

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Website opgebouwd vanuit een standaard opencart. Alles zelf gedaan en geen hulp gehad van een extern bedrijf. Veel gelezen over content, bouwen website, structuur ed.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het optimaliseren van mijn website, meer (blijvende) bezoekers genereren, een professionele uitstraling creëren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De website kan altijd beter worden door structuur te verbeteren, fotos optimaliseren.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Opbouwende kritiek, positieve punten over inmiddels aanwezige items op mijn website.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind je site niet overzichtelijk. Op je homepagina gaat de indeling van 3 kolommen naar 2 kolommen naar 3 kolommen naar 2 kolommen naar 4 kolommen. Persoonlijk vind ik dat vermoeiend lezen en zoeken. Je zet 4 social media icoontjes op een rij en dan nog eentje eronder, terwijl je onder je adresgegevens ruimte genoeg hebt om ze naast elkaar te zetten. Kijk dus nog eens naar je ontwerp.

 

Je meelopende (waarom?) webwinkelkeur logo loopt op sommige pagina's door de tekst heen, bijvoorbeeld in je bestelproces, daar zijn dan de sterretjes van de verplichte velden niet meer zichtbaar.

 

Je accepteert alleen retouren in de "originele ongeopende verpakking", volgens mij is dat niet conform de Wet Koop op Afstand.

 

Ik snap wat je bedoelt, maar "morgen gratis geleverd" zou ik anders formuleren ... ;)

Link naar reactie
  • 0

Hallo Wouter,

 

Bedankt voor je reactie. Het blijft altijd lastig een naam te bedenken die nog niet bestaat. De term 2day wordt echter veel gebruikt in domeinnamen als je deze gaat zoeken in google. Van sushi2day tot hair2day. Dat een concurrent van mij deze 2day ook in zijn domein heeft kan ook voorkomen. Er zijn tal van websites in mijn sector, die het woord hoesjes of telefoonhoesjes ook in hun domein gebruiken. Ik begrijp je standpunt maar kan de naam helaas niet wijzigen.

 

@ John ook bedankt voor je feedback.

1. Bedankt voor de opmerking over de kolommen. Ik had het nog niet eerder zo bekeken. Ik zal kijken of ik dit enigszins kan aanpassen dat dit overzichtelijker wordt.

2. De social media icoontjes zijn zo gemaakt in de template. Ik weet niet hoe ik deze onder de adresgegevens kan krijgen. Ik zal contact hierover opnemen met de maker van dit thema.

3. Ik denk dat je de webwinkel logo aan de linkerzijde bedoelt? Ik zou deze kunnen verplaatsen naar rechts aan de pagina of onderaan de pagina. Ik denk dat rechts de meeste en beste ruimte is. Waarom ik deze heb geplaatst is omdat ik persoonlijk vind dat dit wel een mooie toevoeging is.

4. Retouren worden uiteraard ook geaccepteerd in geopende verpakking. Deze tekst is inmiddels aangepast. Helaas was me dit puntje zelf nog niet opgevallen.

5. De tekst morgen gratis geleverd zal ik iets anders op verzinnen.

 

Bedankt tot zover voor jullie feedback!

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Een paar opmerkingen:

- Wanneer je de taal op Engels zet, vervallen alle beschrijvingen.

- Het logo: De tekst staat niet gecentreerd binnen de ovaal. Zou wellicht kiezen voor een ontwerp dat meer richting hoesjes uitstraalt.

- De resolutie van de banners is net te laag. Vormgeving, verschillende fonts en kleursamenstelling komt wat rommelig over.

- Het blog linkt door naar een andere site. Is mooier wanneer dit kan openen binnen de webwinkel. Misschien de naam "blog" veranderen naar "nieuws" of iets dergelijks. Vraag me ook af of een blog uberhoubt passend is op een webshop (misschien meer gebruik maken van social media).

 

www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.