Wisselend tijd en spontane afspraken in Amsterdam

Aanbevolen berichten

Hallo

 

 

Ik woon en werk in Amsterdam. Als video-producent heb ik wisselende werktijden. Soms tot heel laat en soms ineens veel tijd over.

Ik merk dat mn vriendenkring (met een vaste baan) dat maar raar vinden. Ze plannen al dagen vooraf hun weekend en denken niet aan mij ("hij is zo druk, hij zal wel geen tijd hebben")

 

Nu mijn vraag :

Is er een groep ondernemers in Amsterdam waarvan jullie weten dat er spontaan leuke / interessante/ spontane afspraken worden gemaakt? Ook een groep waar je ook last minute kan afzeggen omdat er weer een klus binnenkomt? Misschien op Facebook ?

 

Groet, Daan

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Je hoort dat wel vaker van ondernemers, dus je bent geen uitzondering. Om die reden heb ik je bericht verplaatst naar stamtafel ;)

 

Tip(s) : 1 of 2 vaste stamcafees bij je in de buurt selecteren. Dan (her)kennen ze je gezicht en is er altijd wel iemand waar je een praatje mee kunt maken op de dagen dat je er weer binnenwandelt.

 

Wil je liever net iets meer dan alleen borrelen, bijv. cultuur en/of festivals e.d., dan is er nieuwe mensen leren kennen. Zij organiseren veel evenementen en kun je op de agenda selecteren welke stad en activiteiten je interesse hebben.

 

Wil je echt alleen maar ondernemers ontmoeten dan is misschien de bitterballenborrel een idee. Is in diverse regio's, ook in Amsterdam.

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Dank Mikky,

 

NieuwMensenLerenKennen ken ik heel goed. Ik ben al jaren daar de cameraman en neem regelmatig deel aan de activiteiten. Het zijn vaak geen ondernemers en lastminute afspraken komen bijna niet vol..

 

De bitterballenborrel lijkt meer op een netwerkborrel waar je echt op zoek gaat naar rendement.

Mogelijk moet ik zelf iets bedenken ;-)

 

 

 

Link naar reactie

Nou ken ik Daan toevallig heel goed. Ik denk dat je het probleem iets breder kunt beschouwen.

 

Je hoeft niet elke dag 12-15 uur te werken, niet elke klus heeft een keiharde deadline. Je zou eens in overweging kunnen nemen om standaard om 18.00 of 19.00 te stoppen, tenzij de klus dit niet toelaat.

 

Daarnaast hoef je niet altijd een activiteit te hebben. Gewoon eens een avond op de bank met een boek, I pad met Fb/Twitter of gewoon wat bellen.

 

Let the magic happen. ..

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.