In mijn werk als elektricien heb ik gemerkt dat ik van mensen veel vragen krijg over de elektrische installatie in of rond hun woning, klinkt logisch als je elektricien bent :)
Ik beantwoord die vragen met plezier en gratis; soms kan ik direct antwoorden, soms moet ik eerst zelf iets opzoeken, stuur ik documentatie,...
Maar ik merk toch dat dit op de iets langere termijn wel blijft hangen. Mensen vergeten je minder snel en
nemen dan contact op voor een of ander werk of geven je naam door aan vriend of famillie
Aangezien ik zo advies geven best wel graag doe had ik het idee om daar iets verder in te gaan. Heel eenvoudig: een extra e-mailadres aanmaken bvb: tele-service@evelo.be(+ websitepagina met de nodige
uitleg/werkwijze) waarnaar mensen hun vragen kunnen stellen. Naar gelang de vraag kan ik dan verder helpen via chat, skype, mail, telefoon,...
Ik denk dat de vragen kunnen gaan van: info over een bepaald product tot begeleiding in het oplossen van een defect. Wat kan en niet kan hangt natuurlijk ook af van de persoon aan de andere kant. Maar ik denk dat mensen in de goede richting zetten naar een oplossing in de meeste gevallen wel mogelijk is.
Dit zou een dienstverlening zijn die ik gratis zou aanbieden. Met de intentie om binnen de 24h te reageren op vragen.
Zelf zie ik het vooral als een vorm van reclame die mogelijk op termijn kan opbrengen door extra werkopdrachten.
Behalve dat ik er mijn tijd moet in steken zie ik hier niet direct minpunten aan. Wat zijn jullie bedenkingen?
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mathias@evelo
Mathias@evelo
Hallo,
In mijn werk als elektricien heb ik gemerkt dat ik van mensen veel vragen krijg over de elektrische installatie in of rond hun woning, klinkt logisch als je elektricien bent :)
Ik beantwoord die vragen met plezier en gratis; soms kan ik direct antwoorden, soms moet ik eerst zelf iets opzoeken, stuur ik documentatie,...
Maar ik merk toch dat dit op de iets langere termijn wel blijft hangen. Mensen vergeten je minder snel en
nemen dan contact op voor een of ander werk of geven je naam door aan vriend of famillie
Aangezien ik zo advies geven best wel graag doe had ik het idee om daar iets verder in te gaan. Heel eenvoudig: een extra e-mailadres aanmaken bvb: tele-service@evelo.be(+ websitepagina met de nodige
uitleg/werkwijze) waarnaar mensen hun vragen kunnen stellen. Naar gelang de vraag kan ik dan verder helpen via chat, skype, mail, telefoon,...
Ik denk dat de vragen kunnen gaan van: info over een bepaald product tot begeleiding in het oplossen van een defect. Wat kan en niet kan hangt natuurlijk ook af van de persoon aan de andere kant. Maar ik denk dat mensen in de goede richting zetten naar een oplossing in de meeste gevallen wel mogelijk is.
Dit zou een dienstverlening zijn die ik gratis zou aanbieden. Met de intentie om binnen de 24h te reageren op vragen.
Zelf zie ik het vooral als een vorm van reclame die mogelijk op termijn kan opbrengen door extra werkopdrachten.
Behalve dat ik er mijn tijd moet in steken zie ik hier niet direct minpunten aan. Wat zijn jullie bedenkingen?
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46458-tele-service/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag