Is het mogelijk enof gedoogd om een showroom voor een webwinkel in een kantoor/bedrijfsruimte/opslag te hebben?
Voor mijn webshop zou ik namelijk graag een showroom en of winkel te hebben om klanten 1 dag in de week de optie te bieden om de producten te bekijken en testen. Alle bedreifsruime die te huur zijn lijken de bestemming als bedrijfsruimte enof kantoor te hebben, terwijl alle winkelpanden in centras liggen. Graag zou ik een bedrijfsruimte huren voor een kleine webshop is dat mogelijk of is die optie kapot gereguleerd en worden webshops gedwongen om in een winkelcentra te vestigen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zonnepaneeltjes
Zonnepaneeltjes
Is het mogelijk enof gedoogd om een showroom voor een webwinkel in een kantoor/bedrijfsruimte/opslag te hebben?
Voor mijn webshop zou ik namelijk graag een showroom en of winkel te hebben om klanten 1 dag in de week de optie te bieden om de producten te bekijken en testen. Alle bedreifsruime die te huur zijn lijken de bestemming als bedrijfsruimte enof kantoor te hebben, terwijl alle winkelpanden in centras liggen. Graag zou ik een bedrijfsruimte huren voor een kleine webshop is dat mogelijk of is die optie kapot gereguleerd en worden webshops gedwongen om in een winkelcentra te vestigen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46461-showroom-van-een-webshop-in-bedrijfsruimte-verhuurd-als-kantoorbedrijfsruimte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag