• 0

Showroom van een webshop in bedrijfsruimte verhuurd als kantoor/bedrijfsruimte?

Is het mogelijk enof gedoogd om een showroom voor een webwinkel in een kantoor/bedrijfsruimte/opslag te hebben?

Voor mijn webshop zou ik namelijk graag een showroom en of winkel te hebben om klanten 1 dag in de week de optie te bieden om de producten te bekijken en testen. Alle bedreifsruime die te huur zijn lijken de bestemming als bedrijfsruimte enof kantoor te hebben, terwijl alle winkelpanden in centras liggen. Graag zou ik een bedrijfsruimte huren voor een kleine webshop is dat mogelijk of is die optie kapot gereguleerd en worden webshops gedwongen om in een winkelcentra te vestigen?

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Alle bedreifsruime die te huur zijn lijken de bestemming als bedrijfsruimte enof kantoor te hebben, terwijl alle winkelpanden in centras liggen.

Als een pand de bestemming 'bedrijfsruimte' heeft, dan heet die ruimte in de volksmond 'winkel'.

Dus of de 'bedrijfsruimte' die jij bedoelt is geen bedrijfsruimte, of dat is het wel, en dan mag je daar je winkeltje in vestigen.

Misschien kun je iets preciezer zijn in de bestemming van de panden die je op het oog hebt?

Zie voor het verschil tussen 'bedrijfsruimte' (winkel) en 'overige bedrijfsruimte' ook dit artikel.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar