Ik ben bezig met het ontwikkelen van een boekhoud programma. Maar daar wil ik dan wel de juiste benamingen voor gebruiken. Ik heb er al naar gezocht met google, maar niets gevonden.
Ik weet van het bestaan vaan grootboekrekeningen. Ik weet dat die onder te verdelen zijn in maximaal 10 groepen/rubrieken (0 t/m 9)
Weet iemand mij daar de juiste namen voor te geven of is dat niet iets dat vast ligt?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
frits1969
frits1969
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een boekhoud programma. Maar daar wil ik dan wel de juiste benamingen voor gebruiken. Ik heb er al naar gezocht met google, maar niets gevonden.
Ik weet van het bestaan vaan grootboekrekeningen. Ik weet dat die onder te verdelen zijn in maximaal 10 groepen/rubrieken (0 t/m 9)
Weet iemand mij daar de juiste namen voor te geven of is dat niet iets dat vast ligt?
Alvast bedankt
Frits van Leeuwen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46477-indelingbenamingen-van-een-grootboek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag