Zakelijke meeting via Higherlevel

Aanbevolen berichten

Sinds kort begeef ik mezelf op Higherlevel en ben hier zeer tevreden over.

 

Vandaag heb ik een zeer positieve meeting gehad met Venture Capital. We hebben meerdere malen contact gehad op dit forum en hij heeft tijd vrij gemaakt om eens door mijn ondernemingsplannen heen te lopen. Heb zeer veel aan zijn advies en inbreng gehad.

 

We zullen het contact natuurlijk continueren, wie weet wat er allemaal nog uit zal gaan komen.

 

Goed forum.. .thanks!

Link naar reactie

Sluit me helemaal aan bij Zrksi: leuk om te horen dat je ook buiten de posts op dit forum wat aan de mensen hier op het forum hebt!

 

Zowiezo wel een leuk idee om op een of andere manier op het forum een plekje te hebben om mensen in het zonnetje te zetten voor akties buiten het forum om. Ik las dat zo'n zonnetje al een idee is voor de nieuwsbrief maar een 'gallery' van 'helpende handen' lijkt me ook wel leuk. Testimonials van HL bezoekers o.i.d.

 

Bedenk me nu wel dat ik Edward geen reus heb gegeven voor het advies dat hij me onlangs gaf :-[ Edward ga ik gelijk even corrigeren!

Link naar reactie

Zowiezo wel een leuk idee om op een of andere manier op het forum een plekje te hebben om mensen in het zonnetje te zetten voor akties buiten het forum om.

 

Die opties zijn er allang, het probleem zit hem altijd in het schrijven/aanleveren van content. Zodra iemand een artikel heeft zijn er verschillende manieren om deze te publiceren, dus kom maar op met de content :)

Link naar reactie

Beste forumleden,

 

Ik heb ook al gesprekken gehad met leden van dit forum. Er is niets zo leerzaam om met een forumlid van gedachte te wisselen over ondernemingsperikelen. En vergeet het netwerk niet.

 

Ik kan het iedereen aanraden via dit forum feedback op plannen te krijgen. Advies: Spreek simpelweg iemand aan.

 

MVG Jan Willem

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie

erg leuk al die aandacht, terwijl ik alleen maar mijn werk (en hobby) doe.

 

successen delen en meedelen is belangrijk, maar het gaat er uiteindelijk om ondernemers (in spé) op hoger niveau (HIGHERLEVEL) te laten komen.

 

ik onderschrijf het idee een apart hoekje/draadje in te ruimen voor succes-stories o.i.d. volgens mij hebben we hier weer een agendapunt voor de spannende meeting van 25 februari.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.