Ik heb maar even een nieuw onderwerp aangemaakt aangezien ik niet vond dat het andere Facebook-onderwerp daadwerkelijk aansloot bij mijn vraag.
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die verstand hebben van het uitbreiden van het aantal likes op je bedrijfspagina. Ik bezit nu over een FB-pagina met 107 likes, ik beschik nu over een klantenkring van 27 bedrijven en heb er hiervan 7 via Facebook binnengehaald. Daarom zie ik Facebook als een belangrijke bron voor het genereren van leads.
Nu ben ik op het moment aangekomen waarbij de bedrijfspagina de 100 is gepasseerd, maar nu blijf ik toch een beetje steken. Zijn er "Best-practices" aanwezig van bedrijven? Of wil iemand delen welke tactiek hij/zij heeft gebruikt voor zijn bedrijf? Natuurlijk begrijp ik ook dat je je likes kunt uitbreiden met behulp van de diverse advertentie mogelijkheden. (Dit blijf ik ook gewoon voortzetten)
De mogelijkheden die ik nu zie zijn:
- CTA's op de website.
- Posts plaatsen met als stimulans een reactie achterlaten.
- Reageren met je bedrijfsaccount via Facebook-reacties op blogs.
- Meedenken binnen Facebook Groups.
Ik ben overigens geen fan van de Like/share en win acties...het is sowieso tegen de regels in, maar het kenmerkt ook je bedrijf...
Hoe pakte jij dit aan toen je op een gegeven moment op de 100 likes zat?
Groeten,
Niels
Niels Vos | Online marketing & Professionele websites voor ondernemers
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NielsVos
NielsVos
Ik heb maar even een nieuw onderwerp aangemaakt aangezien ik niet vond dat het andere Facebook-onderwerp daadwerkelijk aansloot bij mijn vraag.
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die verstand hebben van het uitbreiden van het aantal likes op je bedrijfspagina. Ik bezit nu over een FB-pagina met 107 likes, ik beschik nu over een klantenkring van 27 bedrijven en heb er hiervan 7 via Facebook binnengehaald. Daarom zie ik Facebook als een belangrijke bron voor het genereren van leads.
Nu ben ik op het moment aangekomen waarbij de bedrijfspagina de 100 is gepasseerd, maar nu blijf ik toch een beetje steken. Zijn er "Best-practices" aanwezig van bedrijven? Of wil iemand delen welke tactiek hij/zij heeft gebruikt voor zijn bedrijf? Natuurlijk begrijp ik ook dat je je likes kunt uitbreiden met behulp van de diverse advertentie mogelijkheden. (Dit blijf ik ook gewoon voortzetten)
De mogelijkheden die ik nu zie zijn:
- CTA's op de website.
- Posts plaatsen met als stimulans een reactie achterlaten.
- Reageren met je bedrijfsaccount via Facebook-reacties op blogs.
- Meedenken binnen Facebook Groups.
Ik ben overigens geen fan van de Like/share en win acties...het is sowieso tegen de regels in, maar het kenmerkt ook je bedrijf...
Hoe pakte jij dit aan toen je op een gegeven moment op de 100 likes zat?
Groeten,
Niels
Niels Vos | Online marketing & Professionele websites voor ondernemers
Meer info: Niels Vos of vertaalbureau
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46542-hoe-laat-ik-mijn-facebook-pagina-groeien/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag