• 0

Geheimhoudingsverklaring (GHV) en investeerder

Beste allen,

Voor een nieuwe bedrijf dat ik op poten probeer te krijgen, wil ik een investeerder benaderen (kreeg de tip van iemand). Deze persoon heeft ook een investeringsmaatschappij met op de website een standaard formuliertje voor investeringsaanvragen. Bij dit formuliertje wordt ook gevraagd je bedrijfsplan mee te sturen.

 

Ik twijfel bij dit laatste, het meesturen van het bedrijfsplan, om dit (nu al) te doen. Wat is hierin de "gewoonte"? Bij professionele investeerders gewoon doen en niet zeuren en maar vertrouwen? Of is het toch gewoon hiervoor eerst te vragen een geheimhoudingsverklaring te tekenen?

Ik weet het, iedere situatie is uniek, maar wil toch beetje gevoel krijgen bij hoe ver ik hierin moet gaan.

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou helemaal niets via een formulier insturen. Niet ui angst dat men er iets mee zou doen (dat gebeurt toch niet, aan enkel een plan heb je weinig), maar puur omdat serieuze aandacht van een investeerder het beste gerealiseerd kan worden via een connectie, niet via een 'koude' mail. Degene die je tipte, kent die de investeerder en zo ja, kan die geen serieuze introductie voor je doen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.