Ik vraag me af hoe jullie zorgen dat je online interactief en betrokken omgaat met je klanten. Ik doel vooral op het contact hebben met klanten bijvoorbeeld via mail, social media, website en evt telefoon.
Ik heb hier 3 vraagjes over:
- Hoe meet de de resultaten van je inspanningen (bijv. likes, sales, leads)?
- Hoe ga je om met negatieve klanten?
- Hoeveel tijd besteed je wekelijks aan het in contact staan met je klanten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
larswindjens
larswindjens
Beste allemaal,
Ik vraag me af hoe jullie zorgen dat je online interactief en betrokken omgaat met je klanten. Ik doel vooral op het contact hebben met klanten bijvoorbeeld via mail, social media, website en evt telefoon.
Ik heb hier 3 vraagjes over:
- Hoe meet de de resultaten van je inspanningen (bijv. likes, sales, leads)?
- Hoe ga je om met negatieve klanten?
- Hoeveel tijd besteed je wekelijks aan het in contact staan met je klanten?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46594-interactiviteit-en-online-communicatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag