• 0

Interactiviteit en online communicatie

Beste allemaal,

 

Ik vraag me af hoe jullie zorgen dat je online interactief en betrokken omgaat met je klanten. Ik doel vooral op het contact hebben met klanten bijvoorbeeld via mail, social media, website en evt telefoon.

Ik heb hier 3 vraagjes over:

 

- Hoe meet de de resultaten van je inspanningen (bijv. likes, sales, leads)?

- Hoe ga je om met negatieve klanten?

- Hoeveel tijd besteed je wekelijks aan het in contact staan met je klanten?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.