• 0

feedback gevraagd op online warenhuis

Omschrijving van je concept:

www.huisentuinonline.be

 

Webshop voor jong en oud.

Een klein warenhuisje online waar iedereen bijna alles kan aanschaffen.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

vooral 2de hands sites en facebook

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

ik ben onlangs gestart met een webshop in Belgie

 

www.huisentuinonline.be

 

graag had ik feedback ontvangen wat jullie ervan vinden

 

Alsook enkele tips om meer klanten naar de shop te lokken.

 

Waarvoor dank!!

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Klanten kunnen bij ons alles krijgen en dit aan scherpe prijzen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

ik hoop feedback te ontvangen op wat er beter kan op de site

 

alsook tips voor klantenbinding.

 

Mod edit: titel verduidelijkt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ga even zelf je marketinghuiswerk maken, en als je dan nog vragen hebt zijn er vast wel mensen die ook een duit in het zakje willen doen ;)

Dit is wel heel erg gemakszuchtig hoor.

Je kunt op z'n minst meer informatie verstrekken. Wat je doelgroep is, wat je budget is om aan acquisitie te doen, of je andere resources hebt, enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

ik sluit me aan bij Annedien, je richt een standaard shop in je doet wat aanpassingen om het dan te personaliseren en dan ga je om tips vragen?

 

ik geef geen feedback over de site zelf omdat het mijn vak niet is, maar het valt mij op dat heel veel mensen denken dat als ze een webshop maken dat ze dan vanzelf gaan verkopen, maar het draait echt om gevonden worden! denk eerst na over hoe mensen je gaan vinden...

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Je bestelproces vind ik niet echt vriendelijk. Ik vul een deel van mijn gegevens in, kom dan bij het veld "Land", wijzig dat van België in Nederland en dan wis jij de tot dan toe ingevoerde gegevens en kan ik opnieuw beginnen ... :(

 

Kijk ook nog eens naar je voorwaarden, volgens mij is de Wet Verkopen op Afstand ook in België recent aangepast en heb je de wijzigingen nog niet verwerkt.

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor de feedback, ik kijk de algemene voorwaarden eens na.

 

bestelproces is inderdaad vervelend zoals je zegt, ik zal eens kijken of ik land bovenaan kan krijgen.

Super bedankt!

 

aan de andere bovenstaande antwoorden, ik vraag niet hoe dat ik het moet doen reclame voeren want daar ben ik al volop aan bezig, zoals social media, blogger,2dehands sites maar ik vroeg of jullie nog andere tips hadden!

Link naar reactie
  • 0

Waarom arceer je teksten van productomschrijvingen? Of waarom gebruik je witte of (mint)groene tekstkleur op een grijze achtergrond?

 

Het donkerblauw en groen op wit onder het logo zou een veel interessanter kleurschema geven met een betere uitstraling. Zoek als tip daartoe een template ontwerper voor dit webshopsysteem.

 

Hetzelfde geldt voor bewerken van afbeeldingen: probeer deze in één formaat te tonen voor een beter totaalbeeld.

 

Hoe komt dit assortiment tot stand?

 

Het eerste wat ik zie zijn (gratis) loom bandjes gevolgd door tuinsets van honderden euro's!?

 

Zijn die allemaal uit voorraad leverbaar binnen twee of drie werkdagen?

 

Herhaal adresgegevens en contactmogelijkheden op de contactpagina. Als Hollander bel ik met nummer? En bij wie koop ik en aan wie betaal ik?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Highio,

 

deze webshop bestaat uit verschillende leveranciers waar ik mee samen werk.

Momenteel staan de tuinmeubelen in superpromo vandaar dat je deze op de startpagina ziet staan.

 

Meestal is dit een groep producten die op onze startpagina staan.

De actie loombandjes loopt tot 31/7 en is dus ook bijna weg , maar is al geldig vanaf 30 euro.

 

Alle producten zijn binnen de 2-3 dagen geleverd. , met uitzondering van het zomerspeelgoed maar daar is een melding van gemaakt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.