• 0

Taal veranderen van WooCommerce menu's op mijn webshop

Beste Higherlevel leden,

Sinds kort heb ik een webshop online gezet. Deze heb ik met Wordpress (cms) gebouwd. Alleen zit ik momenteel met het volgende probleem:

De gehele site is in het engels, alleen de woocommerce plugin die ik gebruik is in het Nederlands. Hierdoor zijn de menu's van mijn webshop dus in het Nederlands, waardoor sommige engelstalige gebruikers het niet snappen.

*De plugin deinstalleren en op zoek gaan naar een engelstalige versie vind ik zonde, dan moet ik alles weer opnieuw instellen ben ik bang.

*Via ftp op zoek gaan naar de teksten heb ik geprobeerd maar die kan ik zo 1,2,3 dus niet vinden.

Na zoeken op andere forums kwam ik dus niet tot een makkelijke oplossing, heeft iemand hier op dit forum ervaring met het aanpassen van de taal? Welke opties zouden jullie me aanraden?

Mvg,

Oost1999

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Goedenavond Oost1999,

welkom op ondernemersforum Higherlevel met als focus vragen over ondernemerschap en innovatie.

Dit is een technische vraag die m.i. toch meer op z'n plaats is op een gebruikers- of supportforum of specifieker bijvoorbeeld hier of hier. Daarbij noem je zelf de oplossing, ook al kost deze mogelijk wat tijd en dubbel werk.

Modgroet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar