Higherlevel.nl The Next Event 2014

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

En... een veelgehoorde opmerking voorafgaand aan deelnemen is dat men twijfelt om zich aan te melden omdat men (nog) niemand kent.

Maar - en ik spreek uit ervaring - tijdens onze bijeenkomsten gaat kennismaken met elkaar nagenoeg vanzelf, ontmoet je gelijkgestemden en ga je met nieuwe inhoudelijke inzichten, nieuwe kennissen binnen je netwerk én een big smile naar huis.

Twijfel dus niet en meld je aan!

 

Heb je je aangemeld voor de gezellige vrijdagmidag meeting van Higherlevel.nl The Next Event en zoek je een carpool date of bied je carpoolplaatsen aan?

Meld dat dan in dit carpooltopic.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Mooi programma, en dan nog een middag/avond. Ziet er goed uit, :)

 

Niet alleen mooi maar ook heel interessant. ;)

 

Sinds ik vorig jaar opnieuw gestart ben met een schoonmaakbedrijf heb ik direct al ervaren hoe belangrijk en rendabel netwerken is.

 

De eerste opdrachten kwamen vanuit mijn oude netwerk die mij het graag gunden. Later in het jaar kwamen er al diverse losse opdrachten bij via een 2tal nieuwe klanten die ik zelf binnen gesleept had.

 

In januari dit jaar wilde ik er toch nog wat klanten bij hebben dus actief begonnen met reclame in magazines, flyers bij bedrijven en direct mail naar bedrijven in de buurt. Resultaat 0.0 Maar ondertussen kwamen er wel aanvragen binnen via mijn klanten die mij in hun netwerk aanbevolen.

 

Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk voor ouderen en minima. Niet echt een doelgroep waar ik werk uit kan halen. Maar via dit kom ik ook weer binnen bij beleidsmedewerkers, ambtenaren en professionele hulpverleners bij bedrijven en instellingen die vaak interesse tonen in mijn achtergrond. Een "schoonmaker" die in zijn vrije tijd belasting en toeslagen regelt voor ouderen en minima vinden ze vaak bijzonder. Omdat ik voor dit vrijwilligerswerk geen aparte kaartjes heb geef ik er meestal een van mijn bedrijf en schrijf ik op de achterkant wat ik als vrijwilliger doe. En dan blijkt dat dit ook nog eens weer interesse in mijn bedrijf opwekt.

 

Netwerken is niet alleen een proces van halen maar ook van brengen. Zo vroeg een klant van mij die vrijwilligerswerk voor een andere doelgroep doet mij of ik iets voor een van haar "cliënten" kon betekenen. Uiteraard werk ik daar dan ook weer graag aan mee. Deze week heeft zij mijn bedrijf weer aanbevolen bij iemand in haar netwerk :)

 

TheNextEvent staat dit jaar ook weer in het teken van netwerken. Hoewel ik het "spelletje" aardig door krijg is er voor mij ook nog een hoop te leren. Eens te meer een goede reden om dit jaar ook weer van de partij te zijn.

 

 

 

 

Link naar reactie

Eindhoven lijkt me ook goed te doen voor bijvoorbeeld Gelderse, Limburgse en Vlaamse leden, wie heeft al plannen om af te reizen?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Eerst maar eens iemand vinden die mijn luie reet heen en weer wilt rijden. (want lui... 8) )

 

Daar hebben we dit Topic voor. ;)

 

Plaats een oproep en wie weet staat er in no time een hele rij bolides klaar voor je ;D

 

(ben mijn agenda nog een beetje aan het plannen voor 19 september maar waarschijnlijk kunnen er vanuit de regio Gouda wel mensen meerijden in mijn dinky toy ;))

Link naar reactie

Eerst maar eens iemand vinden die mijn luie reet heen en weer wilt rijden. (want lui... 8) )

 

Daar hebben we dit Topic voor. ;)

 

Plaats een oproep en wie weet staat er in no time een hele rij bolides klaar voor je ;D

 

(ben mijn agenda nog een beetje aan het plannen voor 19 september maar waarschijnlijk kunnen er vanuit de regio Gouda wel mensen meerijden in mijn dinky toy ;))

 

Ik zal even een oproep plaatsten dat Henk mij rijdt. :P Je dinky toy ga ik nu even uit mn geheugen drinken als je het niet erg vindt :-K

Link naar reactie

Inmiddels komen de aanmelding gestaag binnen, dat blijkt alleen niet uit "wie gaan erheen" in de agenda. Komt waarschijnlijk ook omdat er dit keer aardig wat aanmeldingen komen via andere ondernemersnetwerken. En heb je jezelf als HLer wel opgegeven dan is het toch leuk omdat ook even via de agenda kenbaar te maken.

Link naar reactie

Christine,

 

de inschrijving blijft voorlopig nog even open voor iedereen die zich aan wil sluiten.

 

edit: Zijn er eigenlijk nog vegetariërs onder de deelnemers? Bij het aanmelden kan je dat niet kenbaar maken. :-\ En uiteraard willen we het iedereen naar de zin maken. ;)

 

stuur in dat geval even een mailtje naar info@thenextevent.nl

 

 

Link naar reactie

Maar nu ga ik toch weer off-topic terwijl het topic bedoeld is voor inhoudelijke reacties.

 

In een ander topic heb ik al uitgelegd dat ik dit jaar aardig wat reclame gemaakt heb met 0 response en daarentegen uit mijn netwerk steeds meer opdrachten krijg.

 

In dat licht lijkt het mij interessanter om reclamegeld maar gewoon aan netwerkactiviteiten uit te gaan geven.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.