• 0

Iemand ervaring met produceren en importeren speelgoed in buitenland?

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Khadija en ik verkoop online speelgoed aan een hele specifieke doelgroep. Ik krijg erg veel positieve reacties en de shop loopt vrij aardig. Ons speelgoed is vaak Engels georiënteerd en mijn droom is om Nederlands georiënteerd speelgoed op de markt te brengen.

Ik heb ervaring met inkopen via b.v. een Aliexpress of een DH-gate. Ik heb hier zelf goede ervaring mee, maar je leest toch wel veel doem-verhalen online over de handel met b.v. China (zit overigens niet aan China vast).

 

Ik ben nu op zoek naar een betrouwbare leverancier. Hiernaast heb ik vragen m.b.t. kwaliteitscontroles van je product en de bijbehorende certificering. Aangezien ik hier geen ervaring mee heb ben ik op zoek naar iemand die me op weg kan helpen. Aangezien ik als importeur degene is die aansprakelijk gehouden wordt als er iets fout gaat, wil ik het hele verhaal goed dichtgetimmerd hebben. Denk niet dat dit de tijd is om zelf aan te modderen.

 

Ben zeker niet vies van een hele hoop zelf uitzoeken. Heb al heel wat af gegoogled en heb verschillende fora bezocht, waaronder deze. Heb dus al heel veel informatie, maar heb iemand nodig die even de puntjes op de i zet.

 

Is hier iemand die ervaring heeft, specifiek met het produceren en inkopen van speelgoed in het buitenland? Bedrijven die hier in assisteren?

 

Groeten, Khadija

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.