Hebben jullie 'Third workplaces'?

Aanbevolen berichten

er zijn veel golfclubs in nederland, op de mooiste plaatsen. ze hebben allemaal een clubhuis, waar je kunt eten en drinken. meestal is het dar rustig en de kosten zijn laag. perfecte werk en ontmoetingsplekken.

 

ik ga ook wel eens in een hotel-lobby zitten, prima service.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Ik werk zelf tegenwoordig steeds meer op verschillende plekken. Dankzij m'n UMTS/GPRS datakaart kan ik aardig uit de voeten op de meeste plekken.

 

Ons huis in Frankrijk is ook wel populair, maar daar raak ik nogal eens gefrustreerd door de trage telefoonverbindig (gemiddeld 12 kbs) >:(

 

Hotellobby's en restaurants en Mc Donnalds gebruik ik ook regelmatig.

 

Fax en voicemail kan ik doorschakelen naar m'n e-mail. Facturen maak ik in Excel en stuur ik per mail naar de secretaresseservice. Die hebben mijn briefpapier en enveloppen. Hetzelfde geld voor offertes en brieven.

 

Girotel online voor de bankzaken.

 

< beetje off topic>:

 

Het enige wat ik nog mis is een goede oplossing voor mijn mail. Thuis werk ik op een PC en onderweg op mijn laptop. Op beiden werk ik met Outlook. M'n mail ophalen doe ik gewoon op beiden separaat zodat al mijn inkomende mail op beide apparaten staat. Alleen mijn uitgaande mail is niet gesynchroniseerd. Ik las vandag over Outlook Live :http://join.msn.com/?page=outlook/olc&pgmarket=en-us&ST=1&xAPID=1983&DI=1402 Maar ik ben dan ook weer bang dat als ik op een GPRS verbinding of in Fr zit de hele boel veel te traag wordt. Exchange heb ik niet en lijkt me wat overdone. Iemand goede suggesties?

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

PC anywere

Timbuctoe

 

Dan log je in op je thuis computer alsof je erachter zit.

Gaat minder data heen en weer, dus bij een langzame verbinding heb je toch meer snelheid (tenminste zo lijkt het).

 

De enige data die heen en weer gaat is die van het toetsenbord en de beeldopbouw van je scherm.

 

Volgens mij zit er ook zo'n soort functie standaard in Windhoos XP.

Link naar reactie

er zijn veel golfclubs in nederland, op de mooiste plaatsen. ze hebben allemaal een clubhuis, waar je kunt eten en drinken. meestal is het dar rustig en de kosten zijn laag. perfecte werk en ontmoetingsplekken.

 

Ik weet niet waar jij golft, maar een golfclub rustig ??? Misschien kom ik op de verkeerde plaatsen, maar als je suggesties hebt hoor ik het graag :D. De ambaince is inderdaad meestal wel goed te noemen.

 

Wij hebben ons kantoor dan wel virtueel, maar ik heb nog niet de behoefte gehad om ergens in een lobby te gaan zitten. Ik maak wel eens afspraken in een lobby of op een third-place, maar dat is meestal uit pragmatische overwegingen (reistijd, verblijfplaats).

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

PC anywere

Timbuctoe

 

Dan log je in op je thuis computer alsof je erachter zit.

Gaat minder data heen en weer, dus bij een langzame verbinding heb je toch meer snelheid (tenminste zo lijkt het).

 

De enige data die heen en weer gaat is die van het toetsenbord en de beeldopbouw van je scherm.

 

Volgens mij zit er ook zo'n soort functie standaard in Windhoos XP.

 

Dank je! In XP Pro zit inderdaad zo'n functie. Maar voor langzame verbindingen werkt dat nog niet.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Grootste probleem is momenteel dat mijn huidige mailprovider geen webmail ondersteund, zelfs niet via een 'third party'. :(

Fijne provider.

 

Ja, dat dat nog bestaat... Maar ze hebben weer andere sterke kanten... Gaan de mail nu uitbesteden hebben ze gezegd, dus ik ben benieuwd.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Ik kijk al een tijdje naar zo'n blackberry. Nog niet gekocht, maar wel cool om overal waar je ook maar bent, te kunnen e-mailen en te kunnen bellen. Je kunt dan gewoon je pop3 instellen,.

 

Kun je overigens ook niets installeren op je webserver? Er zijn mooie webmail programm'a's hoor? Niet echt heel lastig te installeren.

 

Perry

Link naar reactie

Biliotheken

Pannenkoekenhuis

Boekhandels met leeshoek

Meubelafdeling van warenhuizen ;D

 

Nee, als ik er zo over nadenk : er is een gat in de markt voor goedkope plekken waar je als werknemer/vertegenwoordiger/ondernemer gewoon even een beetje privacy hebt. Waar je even met iemand kan praten.

 

Klein landje, vandaar, I guess.

Link naar reactie

Ik kijk al een tijdje naar zo'n blackberry. Nog niet gekocht, maar wel cool om overal waar je ook maar bent, te kunnen e-mailen en te kunnen bellen. Je kunt dan gewoon je pop3 instellen,.

 

Kun je overigens ook niets installeren op je webserver? Er zijn mooie webmail programm'a's hoor? Niet echt heel lastig te installeren.

 

Perry

 

Ja, Blackberry is erg handig als je veel via mail doet. Alleen moet ik daarnaast ook via browser de online orders en zo afhandelen, dus ik heb in principe toch een laptop nodig.

 

Zoals al eerder aangegeven hebben wij geen eigen web/mail server....

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Perry

Ja, Blackberry is erg handig als je veel via mail doet. Alleen moet ik daarnaast ook via browser de online orders en zo afhandelen, dus ik heb in principe toch een laptop nodig.

Zoals al eerder aangegeven hebben wij geen eigen web/mail server....

 

Ik heb me laten vertellen dat de nieuwste blackberry, ik meen de 2290 kan browsen ook naar normale webpagina's. Hij zou eind januari in Nederland uitkomen. Ik heb 3 maanden geleden mijn mobiel contract in ieder geval opgezegdt. Loop nu met een hi koelkastje, hoop eind deze maand te kunnen zien en te kopen...

 

Wat betreft je mail. Kun je geen applicaties installeren op je server?

Ook al heb je geen mail server, dan nog zou je een webmail applicatie kunnen installeren die naar een pop3 elders kijkt. Kijk op www.sourceforge.net zoek op webmail en je ziet er best mooie oplossingen dus. Ik heb zelf een tijdje moregroupware gebruikt zit ook een schitterende webmail functie in. Momenteel gebruik ik deze http://www.moreresults.nl/webmail kun je volgens mij zelf ook installeren.

 

Perry

 

 

 

Link naar reactie

Ik kijk al een tijdje naar zo'n blackberry. Nog niet gekocht, maar wel cool om overal waar je ook maar bent, te kunnen e-mailen en te kunnen bellen. Je kunt dan gewoon je pop3 instellen,.

 

Ik was een paar maanden geleden in de dierentuin met mijn vrouw en kinderen. Daar is ook een grote speeltuin bij. Lekker rossen met die kids, heerlijk. Zag opeens een vader met z'n blackberry. Midden tussen de speeltoestellen maar totaal geen aandacht voor zijn kinderen. Mobiel werken kent een grens. Mijn GSM blijft UIT als ik met mijn familie samen ben.

 

Gr, Niek

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 280 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.