• 0

Fouten in het jaarrapport

In 2012 overgestapt naar een groot accountant bureau omdat onze boekhouder ermee stopte. De fout van mijn leven. Ik heb uiteindelijk honderden euro's meer betaald dan afgesproken. Inmiddels heb ik een nieuwe boekhouder die de jaarcijfers voor 2013 ging opmaken. Nu blijkt dat er in 2012 grote fouten gemaakt zijn en is onze nieuwe boekhouder de jaarcijfers van 2012 opnieuw aan het maken. Over twee weken komen we bij elkaar om deze te bespreken. Er zal opnieuw aangifte gedaan moeten worden voor 2012.

Ik vraag mij af of ik hier nog iets mee moet/kan.

Een voorbeeld van een fout is dat ze onze vergunningen (a 2500 euro) als Prive geboekt hebben?

Ook de bouw van onze garage (wordt zakelijk gebouwd) staat als Prive op en zo zijn er nog heel veel dingen.

Ik heb bijna 2000 euro betaald voor dit rapport en de aangiftes, dan mag je toch wel wat verwachten? Of is dit mijn eigen fout?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

De NBA (Nederlandse Beroepsorganisatie van Accounts) verwijst naar een Raad voor Geschillen.

waar je in eerste instantie terecht kan als je onenigheid hebt met je accountant over bijvoorbeeld een declaratie.

 

https://www.nba.nl/Klacht--en-tuchtrecht/civielrechtelijkegeschillen/Raad-voor-Geschillen/

Atinoz is de partij achter ondermeer de volgende concepten:

www.kpg7.nl (online boekhouden voor ondernemers ZZPers en MKB)

www.NomNom.eu (social media concept: je babynamen lijstje online)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 154 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.