Wij ontwikkelen een mindset-programma voor ondernemers die succesvol willen zijn. Dus hoe ontwikkel je de juiste mindset als ondernemer, zowel zakelijk, financieel als persoonlijk. Stel dat jij als ondernemer interesse hebt in zoiets, op welke keywoorden zou je dan zoeken?
Ik zat op dit forum al te twijfelen, kies ik voor topic: groei of innovatieve ideeen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Heleen Siebert
Heleen Siebert
Wij ontwikkelen een mindset-programma voor ondernemers die succesvol willen zijn. Dus hoe ontwikkel je de juiste mindset als ondernemer, zowel zakelijk, financieel als persoonlijk. Stel dat jij als ondernemer interesse hebt in zoiets, op welke keywoorden zou je dan zoeken?
Ik zat op dit forum al te twijfelen, kies ik voor topic: groei of innovatieve ideeen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46908-als-je-als-ondernemer-vastloopt-via-welke-zoekwoorden-zoek-je-dan-naar-hulp/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag