• 0

Logo BKK in Bangkok

Omschrijving van je concept:

Zie hier: http://www.logobkk.com

 

Een start up van mij in Bangkok.

Ik heb gekozen om mijn eerste internationale onderneming klein op te zetten.

 

Graag hoor ik jullie kijk op mijn website en het concept.

Het is vooral bedoeld om ervaring op te doen met internationaal zaken doen.

En om de markt in Bangkok te ontdekken en te zien welke obstakels waar ik tegen op loopt.

 

 

 

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb zelf 5 maanden in het buitenland gewerkt en hier heb ik de nodigen ervaring opgedaan hoe het is om zaken te doen in het buitenland.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uidaging is om het concept ook daad werkelijk van de grond te krijgen in Bangkok ik heb al een vergelijkbaar bedrijf in Nederland "custom logo" http://www.customlogo.nl dat bestaat al 3 jaar en gaat goed en heb dit nu uitgebreid naar Bangkok.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik lever een lagen prijs en snellen service.

Om eerlijk te zijn is het niet veel anders maar er valt binnen deze markt niet meer echt te innoveren.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Geen idee ik hoop kritische zodat ik can de feedback kan leren en het concept kan verbeteren.

 

 

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Omschrijving van je concept:

Zie hier: http://www.logobkk.com

 

Een start up van mij in Bangkok.

Ik heb gekozen om mijn eerste internationale onderneming klein op te zetten.

 

Graag hoor ik jullie kijk op mijn website en het concept.

Het is vooral bedoeld om ervaring op te doen met internationaal zaken doen.

En om de markt in Bangkok te ontdekken en te zien welke obstakels waar ik tegen op loopt.

 

 

 

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb zelf 5 maanden in het buitenland gewerkt en hier heb ik de nodigen ervaring opgedaan hoe het is om zaken te doen in het buitenland.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uidaging is om het concept ook daad werkelijk van de grond te krijgen in Bangkok ik heb al een vergelijkbaar bedrijf in Nederland "custom logo" http://www.customlogo.nl dat bestaat al 3 jaar en gaat goed en heb dit nu uitgebreid naar Bangkok.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik lever een lagen prijs en snellen service.

Om eerlijk te zijn is het niet veel anders maar er valt binnen deze markt niet meer echt te innoveren.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Geen idee ik hoop kritische zodat ik can de feedback kan leren en het concept kan verbeteren.

 

 

 

Dag,

 

De website ziet er prima uit.

Het enige wat ik zou veranderen is wanneer ik bijvoorbeeld opzoek ga naar een ontwerper ik eerder kies voor een Nederlandstalige website dan een Engelstalige website.

 

Hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn, maar misschien dat je de website ook nog in het Thais kunt realiseren?

 

Groeten,

Niels

Niels Vos | Online marketing &  Professionele websites voor ondernemers

Meer info: Niels Vos  of vertaalbureau

Link naar reactie
  • 0

Het enige wat ik zou veranderen is wanneer ik bijvoorbeeld opzoek ga naar een ontwerper ik eerder kies voor een Nederlandstalige website dan een Engelstalige website.

 

Hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn, maar misschien dat je de website ook nog in het Thais kunt realiseren?

 

Groeten,

Niels

Is denkbaar dat een site in Bangkok niet primair op Nederland is gericht?

 

De vetgedrukte woorden moeten je interpretatie van het antwoord verduidelijken.

Niels Vos | Online marketing &  Professionele websites voor ondernemers

Meer info: Niels Vos  of vertaalbureau

Link naar reactie
  • 1

Ik weet niet of mensen in Thailand sneller lezen dan ik, maar voor mij wisselt de banner soms te snel om alle tekst te kunnen lezen. Daarbij helpt het ook niet dat je twee bewegende banners hebt die mij tijdens het lezen afleiden.

 

Bij de teksten naast de blokken ("Let's get started!") zou ik voor iets meer ruimte tussen het blok en de tekst zorgen, de tekst staat er nu wel erg strak tegenaan.

 

Loop je teksten nog even na of laat dat doen. Bijvoorbeeld de zin "... and be assured that a experienced and professional logo designers in Bangkok words on your job". Als één designer aan het logo werkt, moet het "an experienced ... designer" zijn en als het er meer zijn moet "a" weg. En "words" moet naar ik aanneem "works" zijn (hoewel "works on your job" wat mij betreft niet prettig leest). Hetzelfde geldt voor "Get ready to be amazed by one our one of our custom designed logo logos in Bangkok!".

Link naar reactie
  • 0

Ziet er goed uit!

 

Zaken die mij opvallen:

 

 

[*] je gebruikt verschillende datumnotaties door elkaar heen. Ik zou overigens voor "September 11, 2014" gaan

[*] het logo lijkt erg op dat van thai airways? Of is dat bewust zo gedaan?

[*] ik ben zelf niet zo fan van tags onder posts voor een b2b site, maar goed dat is persoonlijk

[*] het is al eerder gezegd en ik ben hier ook niet zo thuis in, maar zou je de website niet ook in het thais maken?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.