• 0

Hardware Webshop beginnen (13 jaar)

Ik heb veel ervaring met computers bouwen en heb er ook aardig wat verkocht leverde me €300,- winst op ! omdat ik geen winst hoef te maken. Dus ik zou wel een webshop willen beginnen met Computers die ik in elkaar zet en met wat hardware onderdelen ik doe het met dropshipping. voorraad is niet nodig en hoef er geen winst op te maken en doe het voor de lol. Ik weet dat het moeilijk is maar ik wil het toch proberen. Ik ben 13 jaar en ik moet het nog aan mijn ouders presenteren die moeten mij bij de KvK inschrijven. alleen mijn ouders zullen me uitlachen. hoe kan ik het aanpakken en hun overtuigen?

 

mvg, deniol

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom zouden je ouders je uitlachen? Ook niet aardig van hun dan. Maar ik denk dat je met een goede presentatie een boel kunt bereiken. Vertel er bij dat ze er niets aan verliezen en onderbouw dat dan ook. Zeg er gelijk dan bij dat je in het vervolg ook geen zakgeld meer hoeft. Wellicht raken ze dan helemaal overtuigd (nee hoor, geintje :) ). Heb je misschien een oudere vriend/kennis, die jou kan helpen met je ouders te overtuigen? Kvk inschrijving en bij de belastingdienst aanmelden is nog het minste, maar kost je verder ook niets meer dan een beetje tijd. Je doet het met dropshipping, dus ook geen gedoe met voorraad enzo. En heb je eventueel al een mooie webwinkel online, die je aan je ouders kunt laten zien? Veel succes.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Dat klinkt als een stoer plan - had ik dat maar gedaan toen ik 13 was, dan inmiddels heel veel over het hebben van een bedrijf geleerd.

 

Een hele slimme Amerikaanse professor die Clayton Christensen heet heeft wel eens gezegd dat een bedrijf alleen succesvol kan zijn als het iets anders kan doen dan andere mensen in dezelfde markt, in jouw geval dus de hardware markt.

 

Hij gaf daarbij 3 manieren van anders die tot succes zouden lijden: