• 0

Een huis kopen met 2 vrienden als investering, hoe financieren?

Hallo lezer

Ik zat afgelopen weekend te brainstormen met twee vrienden en het lijkt ons een leuk idee om een huis te kopen met z'n drieën. Deels als investering en deels als leuk project (we zijn nogal handig). Doel is om het pand te verhuren. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die verstand hebben van hypotheken of andere financieringsvormen. Ik ben namelijk benieuwd hoe we dit het beste kunnen financieren?

Situatie is alsvolgt:

allemaal HBO+ opgeleid

1 persoon: vaste baan en inkomen

1 persoon: komt vanuit studie en heeft baan in vooruitzicht

1 persoon: na aantal jaren loondienst, net een bedrijf begonnen in holding/werkbv structuur. Heeft een hypotheek+huis op zijn naam.

Zijn er mogelijkheden om een hypotheek te krijgen? En zo ja, zouden jullie dit gebeuren in een bepaalde rechtsvorm gieten?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Beste Pieter,

Higherlevel is helaas niet bedoeld voor vragen over investeringen of leuke projecten die niet (gaan) behoren tot structurele ondernemers activiteiten. Om deze reden gaat deze vraag op slot.

Ik adviseer je jouw vraag te stellen op een meer passende plaats zoals beleggingsfora, vastgoedfora of een platform als goeievraag.nl

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar