• 0

No-Cure-No-Pay Sales/Marketing

Goedemiddag!

 

Vandaag kreeg ik van onze partners de vraag of er nog marketing/sales mensen zijn die werken op no-cure-no-pay basis. Nu hebben wij hier totaal geen ervaring mee dus ik denk ik vraag het eens aan de mensen die hier verstand van hebben :)

 

Wat onze partner wilt bereiken is een bedrag op te halen voor het doel, en afhankelijk van het succes hier een fee (zeg 5%) van af te staan aan het marketing bureau/callcenter. (natte vinger werk).

 

Nu snap ik dat mijn voorbeeld wat wazig is, en snap ik dat er direct contact nodig is, dus mijn exacte vraag is : Welk marketing bureau of callcenter of andere bedrijf waar ik mogelijk nog niet eens aan heb gedacht, zou openstaan voor een gesprek met onze partner?

 

Ik breng jullie graag met elkaar in contact.

 

Mochten er suggesties zijn, of vragen of contactgegevens, dan hoor ik dat graag.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

5% was natuurlijk maar een voorbeeld :) ik heb echt geen idee wat voor afspraken zij willen en kunnen maken. Deze materie is voor ons ook redelijk nieuw.

 

Maar ik vind er niet heel veel moet ik eerlijk bekennen, en degenen die ik vindt zien er nou niet bepaald uit alsof ze nog actief zijn. Lijken meer dode websites van bedrijven die niet langer actief zijn.

 

Misschien is het niet de juiste weg om te gaan voor hen hoor, maar goed, zij willen meer informatie en ik dacht misschien mis ik een dwarsstraat. :) Bedankt voor je input in ieder geval!

Link naar reactie
  • 0

Verkopen op commissiebasis klinkt leuk, maar het succes ligt natuurlijk vooral aan de verkoopbaarheid van het product. Afhankelijk van het product kan 5% veel of weinig zijn.

 

Maar wanneer je er één vindt; mijn partner wil wellicht sinaasappelen door anderen laten verkopen voor een bepaalde verkoopprijs (bv. 18.995,- euro per stuk). Met de commissie is die partner vrij scheutig; ze mogen 40% hebben! Graag wel verkopen voor die specifieke prijs en onder hun eigen naam... Weet jij een marketingbureau?

 

Misschien kun je even aangeven waar het om gaat? Wat wil die partner verkopen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.