• 0

Magento webwinkel koppelen aan dropshipleverancier

Beste allen,

 

Ik heb een vraag betreft het koppelen van mijn webwinkel aan mijn dropshipleverancier.

 

Ik heb sinds kort een magento webshop en heb hierbij een dropshipleverancier gevonden, echter vraag ik mij af of er een programma of iets dergelijks bestaat zodat de producten van mijn leverancier automatisch in mijn webwinkel komen te staan zodat ik dit niet allemaal zelf handmatig hoef te doen.

 

Dit wil ik graag éénmalig doen daarna kan ik het zelf wel onderhouden, het gaat mij meer om het begin dat ik niet zelf een paar honderd tot duizend producten hoef toe te voegen.

 

Wie o wie kan mij hiermee helpen of weet hier een oplossing voor om dit eenvoudig en snel te doen.

 

Met vriendelijke groet

Wouter

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Woetroes,

 

Sommige Dropshippers hebben zelf een (live) koppeling voor (Magento) webshops. Zo kan het zelfs zijn dat er gelijk aangegeven wordt of er voorraad is of niet. Zelf bepaal je natuurlijk of je dit wel wilt laten zien. Overigens werkt transparantie hierin het beste. Het gaat uiteindelijk om een tevreden klant toch?

 

Verder moet je goed nadenken over hoe je gevonden wilt worden in Google. Via Adwords (adverteren in Google) of gewoon via de normale resultaten. Wil je hoog komen in de normale resultaten, dan moet je per product zelf teksten schrijven. Want er is een grote kans dat een andere website ook al die standaard tekst van de leverancier heeft en dus wordt jij gezien als een copycat. Google vindt originele (unieke) teksten veel fijner!

 

Succes met je webshop! :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.