Kan zijn dat ik er al 's eerder over heb gepost, maar ik blijf me verbazen over de standaard termijn van 30 dagen die bedrijven hanteren voor het betalen van facturen. Waarom is het redelijk om 30 dagen te wachten met betalen als het werk dat ze betalen is afgerond? Als ik als freelancer de maand augustus voor een klant werk, dan financier ik ahw het werk voor, omdat ik achteraf wordt betaald. Maar dan vindt iedereen het redelijk dat de klant nog 's 30 dagen wacht. Ik vind dat helemaal niet redelijk.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christine
Christine
Kan zijn dat ik er al 's eerder over heb gepost, maar ik blijf me verbazen over de standaard termijn van 30 dagen die bedrijven hanteren voor het betalen van facturen. Waarom is het redelijk om 30 dagen te wachten met betalen als het werk dat ze betalen is afgerond? Als ik als freelancer de maand augustus voor een klant werk, dan financier ik ahw het werk voor, omdat ik achteraf wordt betaald. Maar dan vindt iedereen het redelijk dat de klant nog 's 30 dagen wacht. Ik vind dat helemaal niet redelijk.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47140-betaaltermijnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag