• 0

Allen een vraag?

Voor ruim 4 jaar geleden een restaurant overgenomen uit een faillissement. Het einde van de huur is volgend jaar mei. Nu verloopt het contact tussen mij en de verhuurder inmiddels via mijn advocaat. Wat de verhuurder wil is mij absoluut niet duidelijk.

 

Heb een medewerkster in dienst 20 uur per week, der contract loopt 31-12-2014 af. Heb haar dan 4,5 jaar in dienst en dit is der 5de contract conform de toenmalige horeca cao ( we zijn nu cao loos ) de max.

Alleen deze medewerkster werkt nu al ruim 22 jaar bij het bedrijf. Nu ben ik bang dat ik der in mei zo wie zo als "oud" vuil op straat moet zetten. Maar gezien de wet wijzigingen per 1 januari lijkt het mij financieel gezien verstandiger om der per 31-12 uit dienst te doen.

 

Zijn er ook andere mogelijkheden??? Wat is verstandig ben niet van zachte heelmeesters maar wel een mens. ps deze medewerkster heeft ook ruim 10 jaar voor de pand eigenaar gewerkt hij weet ook van haar situatie.

 

Hoor graag van iemand die hier meer van weet.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47174-personeel-bij-be%C3%ABindigen-bedrijf/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    4 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.