Ik zou heel graag een smoothie winkel willen starten, ik wou voorheen een kraam beginnen alleen nergens in mijn buurt was nog een standplaats te verkrijgen helaas. Dus nu zit ik te denken aan een heel klein pandje, ik neem aan dat je hiervoor een horeca vergunning voor moet hebben? Ik heb al veel op internet gezocht en bij de KvK werd ik ook niet echt veel wijzer, vandaar dat ik mijn vraag hier stel. Kan ik zomaar een smoothie winkel beginnen in een gewoon winkelpand en dan een horecavergunning aanvragen? Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lara92
lara92
Hallo,
Ik zou heel graag een smoothie winkel willen starten, ik wou voorheen een kraam beginnen alleen nergens in mijn buurt was nog een standplaats te verkrijgen helaas. Dus nu zit ik te denken aan een heel klein pandje, ik neem aan dat je hiervoor een horeca vergunning voor moet hebben? Ik heb al veel op internet gezocht en bij de KvK werd ik ook niet echt veel wijzer, vandaar dat ik mijn vraag hier stel. Kan ik zomaar een smoothie winkel beginnen in een gewoon winkelpand en dan een horecavergunning aanvragen? Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen.
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47218-smoothie-winkel-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag