• 0

vakantie huizen aanbieden

Ik krijg de mogelijkheid om vakantie huizen /appartementen vanuit Nederland aan te bieden van een grote reisorganisatie in Frankrijk. Ik krijg de inloggegevens zodat ik vanuit Nederland online kan boeken in hun systeem.

Van elke boeking die via mij komt ontvang ik een percentage commissie.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

dank voor de reactie. Ik kom al vele jaren in het zelfde vakantie park in Zuid Frankrijk en ik spreek een aardig woordje Frans. Ik vertelde dat hun park (keten) in Nederland niet zo bekend is en ik vroeg of ik dat vanuit NL mag promoten. En onlangs kreeg ik een bericht vanuit het hoofdkantoor in Frankrijk dat ik het mocht doen. Ja ik moet wel een website laten maken. Dit zal geen makkelijke en goedkope klus worden denk ik. De reisorganisatie in Frankrijk heeft een mooie en duidelijke website en deze wil ik eigenlijk naar mijn website laten door linken. Ik ben zelf zzp , maar in een geheel andere richting. Maar dit lijkt mij ook super en ik kan niet wachten dat het in de lucht is....er zijn nog vele vragen...

Link naar reactie
  • 0

ben nog wat vergeten...ik hoef niets in te leggen..

ik moet zelf mijn klanten zoeken.. dit wil ik doen via website en Facebook enz.. wellicht ook advertenties in dagbladen, flyers?

 

een reisbureau in Nederland heeft mij onlangs benader om samen te werken.. maar ik twijfel hieraan..

Link naar reactie
  • 0

Hoi Avd,

 

Zo'n agentschap wordt meestal omschreven als 'affiliate marketing', een enorm competitieve industrie, waar flink geïnvesteerd wordt om te scoren; vakantieleads zijn simpelweg veel geld waard.

 

Je zou eens kunnen beginnen met het lezen van Travelnext en misschien wat van de events waar zij aan meewerken bezoeken.

 

Succes alvast!

 

gr.

Richard

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ja ik moet wel een website laten maken. Dit zal geen makkelijke en goedkope klus worden denk ik. De reisorganisatie in Frankrijk heeft een mooie en duidelijke website en deze wil ik eigenlijk naar mijn website laten door linken.

 

Er zijn aanbieders in de vakantieverhuur branche die dit voor een redelijk laag tarief aanbieden. Zie bijv. deze aanbieder incl. agenda. Die laatste moet dan wel héél goed connected zijn met de agenda van de reisorganisatie in Frankrijk.

 

Door geen inleg fee te betalen aan de reisorganisatie van waaruit jij doorverhuurt is financieel risicoloos. Behalve dan je promo activiteiten. Dat kost ook geld en tijd en dient dan wel in verhouding te staan met de commissie die je ontvangt. Maak hier vooraf een begroting van.

En, zorg er vooral voor dat je goede (contract)afspaken maakt met de betreffende reisorganisatie in Frankijk! Wie is waarvoor verantwoordleijk? Alleen al het gegeven dat de vakantiehuurders bij jou aankloppen als ze niet tevreden zijn, schade ondervinden door bijv. overboekingen e.d.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

De reisorganisatie in Frankrijk heeft een mooie en duidelijke website en deze wil ik eigenlijk naar mijn website laten door linken.

 

Indien deze reisorganisatie niet actief is in Nederland, zou je kunnen voorstellen om een Nederlandse affiliate te worden zoals Richard al aangaf. Dan ondervang je ook direct een hoop risico's;

 

Wie is waarvoor verantwoordleijk? Alleen al het gegeven dat de vakantiehuurders bij jou aankloppen als ze niet tevreden zijn, schade ondervinden door bijv. overboekingen e.d.

maakeenstart.nl

Link naar reactie
  • 0
De reisorganisatie in Frankrijk heeft een mooie en duidelijke website en deze wil ik eigenlijk naar mijn website laten door linken. Ik ben zelf zzp , maar in een geheel andere richting. Maar dit lijkt mij ook super en ik kan niet wachten dat het in de lucht is....er zijn nog vele vragen...

 

Wat bedoel je met "laten doorlinken"?

En met alleen een website in de lucht ben je er ook nog niet.

Lijkt me lastig als je je geen ervaring hebt op dit gebied.

Link naar reactie
  • 0

Dank voor jullie reacties en goede tips ! In het kort komt het erop neer dat ik vanuit Nederland de inlog codes krijg voor het boekingssysteem in Frankrijk. Ik moet dus zien te regelen dat de mensen mij vinden en dat ik hun de vakantie huizen kan laten zien. Hiervoor wil ik een website laten maken. Ik ben reeds met enkele website ontwerpers in gesprek om e.e.a te gaan vergelijken. Over de verantwoordelijkheden zullen nog duidelijke afspraken op papier worden gezet.

Heeft iemand hier ervaring(en) mee?

Link naar reactie
  • 0

Toch nog maar even inhaken op wat bovenstaand al vaker genoemd werd. De markt is heftig, veel concurrentie die budgetten hebben om te adverteren. De website laten maken zal het minste gaan kosten, klanten vinden die gaan boeken, dat zal in eerste instantie de grootste kostenpost gaan worden. Voorlopig zal je op seo gebied geen traffic gaan genereren, of je moet echt een nichemarkt/locatie aanbieden.

 

Vergis je niet op de kosten die je gaat maken om klanten te trekken, vergelijk dat vooraf goed met de opbrengsten voordat je ook maar enigszins gaat beginnen met geld uitgeven aan een website!

 

 

er zijn veel ''standaard'' templates waar je een koppeling met le leverancier in kan zetten. Kijk daar eens naar, wellicht goed om goedkoop te starten en te kijken welke richting je op moet.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.