Over 4 tot 5 maanden ben ik klaar met mijn commerciële studie. Ik denk vanaf nu al aan een eigen bedrijf. U begrijpt wel dat ik nog een student ben dus zoveel ervaring heb ik niet maar beschik wel over de juiste kennis om te beginnen.
Ik heb wel de juiste motivatie en mentaliteit om een eigen bedrijf te starten. Bent u diegene die met mij kleinschalig wil beginnen?
Ik heb een aantal ideeën en planningen dus misschien kunnen we die samen doornemen :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Arwa
Arwa
Beste leden,
Als het goed is mag ik zo`n topic hier openen :)
Over 4 tot 5 maanden ben ik klaar met mijn commerciële studie. Ik denk vanaf nu al aan een eigen bedrijf. U begrijpt wel dat ik nog een student ben dus zoveel ervaring heb ik niet maar beschik wel over de juiste kennis om te beginnen.
Ik heb wel de juiste motivatie en mentaliteit om een eigen bedrijf te starten. Bent u diegene die met mij kleinschalig wil beginnen?
Ik heb een aantal ideeën en planningen dus misschien kunnen we die samen doornemen :)
GR,
Arwa
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47242-een-eigen-bedrijf-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag