Bericht op beoordelingssite onder mijn naam, maar niet van mij. Iets aan doen?

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag een mail waarbij werd gevraagd of ik idd een beoordeling op een bepaalde site had gezet. Het ging overhet bedrijf dat mijn webshop host waar ik overigens zeer tevreden over ben. Met mijn bedrijfsnaam en mijn emailadres stond er hoe goed het bedrijf was en in bewoordingen die ik nooit zou gebruiken werden er nog de nodige veren in de … gestoken. Ik heb ze laat weten dat ik die beoordeling niet geplaatst heb. Heb er nu wel een vreemd gevoel bij. Dit is toch niet erg prettig. mijn bedrijfsnaam en email worden gebruikt. Is overigens van een nieuwe shop plus naam die koud een week online is. Ik denk dan dat het hostingbedrijf dit zelf plaatst, maar die eigenaar is altijd zeer correct, ik kan het haast niet geloven. Ze zouden er achter aan gaan, maar ik kijk nu wel een beetje raar naar het hostingbedrijf, alleen zij hebben hier baat bij…….of mis ik nu wat? heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

Link naar reactie

Met identiteitsvervalsing zou ik sowieso korte metten maken.

Daarbij maakt het niet eens uit of je het nu eens of oneens bent met degene die zich als jou voordoet: het is een principekwestie.

 

Mogelijk verkeert je host in zwaar weer: een kat in het nauw ...

 

Mogelijk wil je host een voorafgaande slechte review wegdrukken met een positief geluid ...

 

Mogelijk zit iemand hier te trollen en zijn jullie beide de gebeten hond ...

 

Allemaal mogelijk, maar het belangrijkste is: het zijn jouw woorden niet en laat je geen woorden in de mond leggen waarbij je je ongemakkelijk voelt. Weg ermee.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.