Idee voor nieuw subboard 'feedback op website'?

Aanbevolen berichten

Ik zie heel veel topics over internet/websites, en dacht dat het misschien voor de leden wel prettig zou zijn (voor mij persoonlijk wel iig) als er een subboard zou zijn waar je een topic voor je eigen site aan kunt maken zodat mensen er feedback op kunnen geven.

 

Zo hebben wij hier nogal wat sites, en bij sommigen is de lijst met 'dingen die we nog willen verbeteren' en 'dingen die écht gemaakt moeten worden' zo lang dat we niet meer weten waar te beginnen (onze webdevelopers kunnen niet onbeperkt doorwerken aan 1 site), en met een stukje usertesting/feedback leg je vaak snel de vinger op de meest zere plekken.

 

Gelukkig hebben we regelmatig fijne klanten die aangeven dat ze ergens tegenaan lopen, maar goed, hoe meer hoe beter.

 

Je zou daarvoor een stramien kunnen bieden zoals dat hier ook bij 'wat vinden jullie van mijn...' is, wat in het kort uitlegt wat voor site het is en wat de bedoeling(en) zou(den) moeten zijn van een bezoek.

 

Hoe denken jullie hierover? Is dit al geprobeerd op HL?

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.