• 0

zeilmakerij [verzoek om ideeën nevenarbeid]

hallo

vraagje ik zoek aanvullend werk

werk wat ik kan maken als ik het minder druk heb tussen de bedrijven door .

ik zit te denken aan serie maatwerk .

ik heb op dit moment opdrachten maar heb nog tijd over om klein werk te verrichten.

BV montage werk of naaimachine werk .

ik ben in het bezit van zeilmakerij werkruimte naaimachine en grote werk tafels.

 

Heeft iemand ideeën?

 

Groetjes

 

[aangepast: titel en vraag verduidelijkt]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zakken maken?

 

Ik weet wel dat een voetbalmakker van mij enkele jaren geleden (voor onze toen zelf-gefabriceerde lichtgewicht doelen) bij een zeilmakerij zakken liet naaien om deze mee door het Amsterdamse Bos te slepen.

 

Zij (de zakken, maar op zich ook wel de voetballers...) hebben het jaren volgehouden. Dus dat was een goede keuze van hem.

Ik weet uiteraard niet wie meer behoefte aan sterke zakken (en nu praat ik niet over de mede-voetballers, alhoewel soms...) zou kunnen hebben, maar daar zal best wel een doelgroep voor kunnen zijn.

 

Link naar reactie
  • 0

Zakken maken?

 

 

Stevige zakken / hoezen op maat (of standaard maat). Veel grote dingen (opblaaskano's bv) zitten in dozen verpakt maar die vallen na een half jaar uit elkaar. Zakken van tenten zijn ook altijd net een paar cm te klein >:(

november 2019 R.I.P. - Rust in Vrede Tiny - Met dank voor al je bijdragen aan ons forum.

Link naar reactie
  • 0

Is het niet gewoon dat je moet blijven doen waar je goed in bent en wat je leuk vindt? Straks ga je allerlei nevenklusjes doen, terwijl je dat niet eens leuk vindt of waarvan je denkt dat anderen dat beter kunnen. Besteed de tijd, waarin je geen klussen hebt, in reclame, marketing, acquisitie, netwerken, enz, om te zorgen dat je uiteindelijk genoeg werk hebt.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Hallo Zeilmaker,

 

Bij ons in de buurt zit ook een zeilmakerij. Ze houden zich onder andere bezig met beschermhoezen voor dingen die makkelijk beschadigen, vaak getransporteerd worden maar toch netjes moeten blijven. Voorbeelden zijn hoezen voor verhuurmateriaal zoals luidsprekers en meubilair. Ga eens langs bij het plaatselijke verhuurbedrijf en maak eens kennis.

 

Mocht je verstand hebben van engineering is het maken van zeilen voor grote tenten en overdekte podia een mogelijkheid.

 

Groeten,

 

Chris

Link naar reactie
  • 0

Ikzelf doe aan kitesurfen.

 

1

Helaas komt het wel eens voor dat deze kites gerepareerd moeten worden. Naast slijtage zijn ze namenlijk ook onderhavig aan ongecontroleerde landingen (neerstortingen) op andere kites, het water of het strand.

 

Ik kan mij voorstellen dat jouw reparatie apparatuur ook geschikt is om de kites weer op te lappen.

 

2

Ik heb wel eens gezien dat er van een oude kite een zitzak werd gemaakt.

Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.