Jump to content
Richard Theuws

Links naar eigen sites

Recommended Posts

[Mod edit: link naar artikel op eigen site verwijderd]

jammer, die wilde ik net gaan lezen...

Ik zou als mod zijnde ook geen artikelen verwijderen als ze puur relevante inhoud bieden, hoewel ik me voor kan stellen dat je voorzichtig bent met nieuwe leden/mensen die je nog niet echt kent.

[mod edit: vanaf dit bericht afgesplitst en titel aangepast]

Als je serieus met je branding, merchandising of imago aan de slag wil; Merchandise.nl

Theuws.com - Bureau voor strategische marketing. Ben je ZZP-er? Lees dit even.

Voor zowel oude als nieuwe leden is het ongepast om zelf links naar eigen websites te plaatsen, hoe relevant het ook moge zijn. Leden kunnen eigen websites in hun signatuur kwijt.

Leden kunnen eigen websites in hun signatuur kwijt.

Inderdaad. En interessante blogs en columns kunnen op HL in de eigen columnrubriek geplaatst worden. Dat maakt het ook interessanter voor verdere inhoudelijke discussie

Ik zou als mod zijnde ook geen artikelen verwijderen als ze puur relevante inhoud bieden

Lastige afweging, en recent frequent onderwerp van discussie onder moderatoren. In dit geval speelt in die afweging inderdaad ook mee dat het een nieuw lid betreft (2e post), het geen actueel onderwerp betreft (21 dagen inactief topic), en de verwijzing plaatsvindt naar een commerciële omgeving.

En voor wie het betreffende artikel wil lezen: het is eenvoudig terug te vinden via de link in de signature

EDIT: ik heb deze discussie even afgesplitst van het betreffende topic zelf

B2Bsure, vooruithelpers bij risicomanagement & verzekeringen

Solopartners: belangenbehartiging en klachtenregeling voor ZZP'ers in de zorg 

Ik zou als mod zijnde ook geen artikelen verwijderen als ze puur relevante inhoud bieden

Lastige afweging, en recent frequent onderwerp van discussie onder moderatoren. In dit geval speelt in die afweging inderdaad ook mee dat het een nieuw lid betreft (2e post), het geen actueel onderwerp betreft (21 dagen inactief topic), en de verwijzing plaatsvindt naar een commerciële omgeving.

Prima toelichting Norbert, had ik even gemist. Dan gaan de 'commentspamradars' idd toch nog nét iets harder af.

Als je serieus met je branding, merchandising of imago aan de slag wil; Merchandise.nl

Theuws.com - Bureau voor strategische marketing. Ben je ZZP-er? Lees dit even.

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.