• 0

Financieringsbronnen: venture capitalists (I) - Ties van der Laan

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Venture capitalists zijn de derde bron in de serie investeerders na business angels en corporate venturers. In Nederland noemen we venture capitalists ook wel participatiemaatschappijen of investeringsmaatschappijen. Dit type investeerder kent Ties van der Laan vrij goed want hij heeft ruim negen jaar in deze industrie gewerkt.

[iurl=https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/66]Lees verder >>> [/iurl]>>>

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat Bishop (zie: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=18;action=display;threadid=6161) met smart zit te wachten op deel twee (wat vc's zoeken), dat kan hem weer een stapje verder helpen.

 

wederom lezenswaardige en leuke column.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

ben druk bezig met een mooi nieuw initiatief op te zetten. ik verwacht dat binnenkort wereldkundig te maken. tot die tijd hou ik mijzelf nog even low-profile. het is mijn bedoeling vóór 25/2 (wat was er dan ook alweer?) met veel media-rumoer openbaar te gaan.

 

ik weet uit de vele pm's die ik krijg (en stuur) dat velen diezelfde nieuwsgierige vraag hebben. heb dus nog even geduld, het komt goed.

 

VC.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

ben druk bezig met een mooi nieuw initiatief op te zetten. ik verwacht dat binnenkort wereldkundig te maken. tot die tijd hou ik mijzelf nog even low-profile. het is mijn bedoeling vóór 25/2 (wat was er dan ook alweer?) met veel media-rumoer openbaar te gaan.

 

ik weet uit de vele pm's die ik krijg (en stuur) dat velen diezelfde nieuwsgierige vraag hebben. heb dus nog even geduld, het komt goed.

 

VC.

 

Hebben we de 25e dan een BN'er ? ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.