Momenteel ben ik met een ondernemingsplan bezig op Zuyd Hogeschool.
Na een tijd vond ik het zo interessant dat ik eigenlijk wilde onderzoeken of het mogelijk is om het plan tot uitvoering te brengen. Ik wil een eigen kledingmerk starten dat zich puur richt op het fitness-segment. Uit mijn onderzoek blijkt dat er in Nederland een hogere vraag is dan het aanbod en veel mensen de Singlets, tanktops en trainingspakken in het buitenland bestellen.
Het enige waar ik nu tegen aanloop is het volgende.
Hoe vind ik een leverancier van basiskleding die in mijn behoeften kan voorzien?
Dit is op internet moeilijk te vinden. Er is een mogelijkheid om je 'ontwerp' via sites als spreadshirt te verkopen maar dan heb je toch geen eigen onderneming, terwijl het me hier juist om gaat.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rick Frissen
Rick Frissen
Beste mensen,
Momenteel ben ik met een ondernemingsplan bezig op Zuyd Hogeschool.
Na een tijd vond ik het zo interessant dat ik eigenlijk wilde onderzoeken of het mogelijk is om het plan tot uitvoering te brengen. Ik wil een eigen kledingmerk starten dat zich puur richt op het fitness-segment. Uit mijn onderzoek blijkt dat er in Nederland een hogere vraag is dan het aanbod en veel mensen de Singlets, tanktops en trainingspakken in het buitenland bestellen.
Het enige waar ik nu tegen aanloop is het volgende.
Hoe vind ik een leverancier van basiskleding die in mijn behoeften kan voorzien?
Dit is op internet moeilijk te vinden. Er is een mogelijkheid om je 'ontwerp' via sites als spreadshirt te verkopen maar dan heb je toch geen eigen onderneming, terwijl het me hier juist om gaat.
Alvast bedankt
Groet Rick
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47373-moeite-met-het-vinden-van-een-leverancier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag