Ben je jong, homo en ondernemer?

Aanbevolen berichten

Voor ondernemers die homo zijn en jonger dan 35 jaar ben ik op LinkedIn en Twitter een besloten groep begonnen. De groep is bedoeld om nieuwe mensen te leren kennen, te netwerken en te praten over wat je als ondernemer bezighoudt.

 

Lijkt het je leuk om lid te worden? Stuur dan even een pb waarin je jezelf voorstelt! En als je vragen hebt natuurlijk ook :)

Link naar reactie

Uh... waarom alleen voor homo's? Zijn dat geen doorsnee ondernemers dan?

 

Wat betreft ondernemerschap zijn er weinig/geen verschillen denk ik, maar op persoonlijk vlak wel. Daarom zijn studentenverenigingen voor homo's bijv. ook populair. En zijn er groepen voor Amsterdamse ondernemers, allochtone ondernemers, vrouwelijke ondernemers, enz., enz. Verder is het simpel: als er interesse is dan krijgt de groep vorm, anders niet ;)

 

Ander voorbeeld: https://www.genius.nl/

Link naar reactie

Uh... waarom alleen voor homo's? Zijn dat geen doorsnee ondernemers dan?

Ik vraag me af waarom "jonger dan 35 jaar? Lijkt me eerder dat het een contactbeurs moet worden waar de initiator zijn persoonlijke voorkeur al te kennen geeft.

 

Ik ben ondernemer maar geen homo en ouder dan 35. Ik voel me gediscrimineerd.

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie

Dit topic was eigenlijk meer bedoeld als oproep, niet om een eindeloze discussie te starten over de zin van netwerkgroepen op basis van interesse of achtergrond. Wat mij betreft kunnen we de discussie sluiten en sturen geïnteresseerden een pb en denkt verder iedereen er het zijne of hare van.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.