• 0

Speelse/Hippe of Professionele Look

Omschrijving van je concept:

Apps betaalbaar maken voor het MKB en ZZP'ers, zodat ook zij gebruik kunnen maken van de laatste technologie om Mobile Marketing toe te passen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De eerste stappen gezet:

Website, Social Media opgezet

 

Aanvragen stromen binnen vanuit het netwerk, na deze stroom zullen we "cold calling" hanteren

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Hoge instapkosten voor het MKB terugdringen, zodat de terugverdientermijn van een dergelijke investering transparant en relatief kort is.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Transparantie en concurrerend op prijs, laagdrempeligheid én kwaliteit.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Met de partners onderling kunnen we de knoop niet doorhakken, dus we willen het voorleggen aan HL members.

We hebben namelijk zelf al veel opgestoken van de kennis die hier gedeeld word.

 

Met onze doelgroepen (ZZP/MKB) in het achterhoofd, is het beter om een Professioneel/Corporate-ogende website neer te zetten. Of (daar neig ik persoonlijk naar) de Hippe/Speelse look te hanteren dat meer past bij "onze" branche.

 

Kortgezegd: richten op doelgroep of wat men verwacht van "onze" branche.

Eerstgenoemde zou de vanzelfsprekende optie moeten zijn, maar we willen ook "vrijblijvendheid, frisheid en creativiteit" uitstralen met de site.

 

Alvast bedankt voor jullie feedback!

 

 

http://www.mkb-app.nl - Apps betaalbaar gemaakt voor het MKB
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo allemaal,

 

Nu de Business groeiende is, wil ik van de gelegenheid gebruik maken om alle personen die feedback hebben gegeven, te bedanken:

 

Bedankt!

 

De website is nagenoeg af en ons portfolio groeit met de dag, daarom hebben we voor alle HL-leden een speciale aanbieding: Vermeld dat je HL Lid bent bij je aanvraag of mail (sales@mkb-app.nl) en we rekenen voor alle aanvragen tot 2015 géén setupkosten! Dus een no cure no pay concept :).

 

Nogmaals bedankt en ik probeer mijn kennis en ervaring zoveel mogelijk over te dragen/delen met andere HL'ers

 

Groeten!

http://www.mkb-app.nl - Apps betaalbaar gemaakt voor het MKB
Link naar reactie
  • 0

Persoonlijk vind ik de website te zwart-wit. Je zou bijvoorbeeld met verschillende grijs tinten kunnen werken om de zwarte teksten net iets aantrekkelijker te maken. Daarnaast vind ik de menu items erg groot.

 

Foto van de iPhone is grappig en in de style van Apple, echter vraag ik mezelf af waarom het plaatje niet transparant is maar een grijze achtergrond heeft.

Link naar reactie
  • 0

Hmmm... bijzondere keuze, maar daarin ben je uiteraard vrij.

 

Ter overweging: Wanneer ik nu google naar Briljant Apps vind ik je niet. Google ik naar mkb-app, dan vind ik alleen concurrenten. Wil je je vindbaarheid vergroten, dan is helpt het wanneer de zoekterm in de url én in de content staat.

 

Nb. brilliantapps.nl is geregistreerd, zo te zien door jou. Deze wijst nu nog niet naar je website. Waarom doe je dat niet alsnog?

Link naar reactie
  • 0

@mmint

We bouwen daar onze internationale versie, maar wellicht kunnen we in de tussentijd gewoon redirecten, bedankt.

 

@rkoestering

We zullen je feedback meenemen, we hebben een hele tijd gespeeld met de grootte van de menu-items. Maar de verschillende tinten tekst hebben we nog niet uitgeprobeerd.

Welke foto van de iPhone verwijs je overigens naar?

 

Thnx

http://www.mkb-app.nl - Apps betaalbaar gemaakt voor het MKB
Link naar reactie
  • 0

@mmint

We bouwen daar onze internationale versie, maar wellicht kunnen we in de tussentijd gewoon redirecten, bedankt.

 

@rkoestering

We zullen je feedback meenemen, we hebben een hele tijd gespeeld met de grootte van de menu-items. Maar de verschillende tinten tekst hebben we nog niet uitgeprobeerd.

Welke foto van de iPhone verwijs je overigens naar?

 

Thnx

 

De foto die op de homepagina staat. Zwarte iPhone met een oranje scherm.. 'Your site, on the go.' Bij veelgestelde vragen zou u ook met een lichte grijs kleur kunnen werken. Bijvoorbeeld de even items een grijze kleur meegeven en de oneven items een witte kleur. Op die manier zal de tabel meer opvallen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.