Een leverancier geeft in mijn richting aan niet te kunnen leveren aan mij als de goederen in NL blijven.
Het is een Duitse BV en de goederen staan in Rotterdam.
Ik ben een NL ondernemer met dito BTW nummer verifieerbaar in VIES (alles ok op dat punt).
dus: Zijn BV zit wel in D maar de goederen in NL.
Wat kan zijn bezwaar hierbij zijn? (hij wil niet , schijnbaar vindt hij het lastig)
Als ik het goed begrijp zou hij in NL aangifte moeten doen van de BTW die hij mij in rekening zou moeten brengen? Of anders hoe zou hij dit moeten verwerken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Advies_X
Advies_X
Hallo,
Een leverancier geeft in mijn richting aan niet te kunnen leveren aan mij als de goederen in NL blijven.
Het is een Duitse BV en de goederen staan in Rotterdam.
Ik ben een NL ondernemer met dito BTW nummer verifieerbaar in VIES (alles ok op dat punt).
dus: Zijn BV zit wel in D maar de goederen in NL.
Wat kan zijn bezwaar hierbij zijn? (hij wil niet , schijnbaar vindt hij het lastig)
Als ik het goed begrijp zou hij in NL aangifte moeten doen van de BTW die hij mij in rekening zou moeten brengen? Of anders hoe zou hij dit moeten verwerken?
Alvast dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47437-levering-buitenlandse-bv-van-goederen-in-nl-die-al-in-nl-zijn/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag