• 0

Iemand ervaring met factuursturen?

Hallo,

 

Zijn er mensen hier die de cloudsoftware factuursturen.nl(of .be) gebruiken?

 

Zelf gebruik ik momenteel Harvest maar ik zie dat factuursturen goedkoper zou zijn in mijn geval en ook wat meer mogelijkheden heeft.

 

Ook de demo ziet er op het eerste zicht wel goed uit.

 

Iemand opmerkingen vanuit eigen ervaringen?

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zelf geen ervaring mee, maar ik meen dat Fred, die ook op het laatste HL-event was, er mee werkte. Zijn bedrijf heet Tarazat, wellicht dat hij per mail wat kan toelichten (ik geloof dat hij nog niet actief is op het forum, :'( )

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik momenteel harvest en dat is inderdaad ook een zeer goed programma.

 

Maar ik zie dat factuursturen toch wat meer mogelijkheden heeft, daardoor misschien ook iets minder gebruiksvriendelijk maar dat is vooral een kwestie van oefening denk ik.

 

Qua prijs zou het iets goedkoper uitkomen voor mij, ik heb +/- 100 facturen per jaar maar dat zou max. enkele tientallen euro's schelen dus dat is niet echt het punt.

 

Factuursturen is ook een firma dat iets dichter in de buurt zit ipv harvest, die zitten in new york als ik me niet vergis. Dat vind ik wel een voordeel.

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ook ik gebruik factuursturen. Ik kan hierdoor mijn administratie veel duidelijker en beter op orde hebben. Vooral het overzicht wie wel en niet heeft betaald vind ik fijn. Maakt nazoeken makkelijk...

Je klikt op de knop 'herinnering' en het is klaar.

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik momenteel harvest en dat is inderdaad ook een zeer goed programma.

 

Maar ik zie dat factuursturen toch wat meer mogelijkheden heeft, daardoor misschien ook iets minder gebruiksvriendelijk maar dat is vooral een kwestie van oefening denk ik.

 

Qua prijs zou het iets goedkoper uitkomen voor mij, ik heb +/- 100 facturen per jaar maar dat zou max. enkele tientallen euro's schelen dus dat is niet echt het punt.

 

Factuursturen is ook een firma dat iets dichter in de buurt zit ipv harvest, die zitten in new york als ik me niet vergis. Dat vind ik wel een voordeel.

 

Ik gebruik Harvest voor mijn uren, maar MoneyBird voor mijn facturen ivm het inladen van de bankmutaties. Harvest wilde ik nooit te gebruiken voor mijn facturen omdat ze Amerikaans zijn. Maar jij hebt dus goede ervaringen hiermee?

Adriaan Boot - Internetondernemer - Internet Marketeer - Webanalist - Consultant - www.impactful.nl

Link naar reactie
  • 0

Wij gebruiken ook Money Bird, zijn hier zeer tevreden over.

 

Wat ik als prettig ervaar bij Money Bird:

- Ideal betalingsmogelijheid

- duidelijke rapportages, makkelijk voor aangifte omzetbelasting

- App voor iphone

 

Met factuursturen.nl heb ik geen ervaring.

www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik momenteel harvest en dat is inderdaad ook een zeer goed programma.

 

Maar ik zie dat factuursturen toch wat meer mogelijkheden heeft, daardoor misschien ook iets minder gebruiksvriendelijk maar dat is vooral een kwestie van oefening denk ik.

 

Qua prijs zou het iets goedkoper uitkomen voor mij, ik heb +/- 100 facturen per jaar maar dat zou max. enkele tientallen euro's schelen dus dat is niet echt het punt.

 

Factuursturen is ook een firma dat iets dichter in de buurt zit ipv harvest, die zitten in new york als ik me niet vergis. Dat vind ik wel een voordeel.

 

Ik gebruik Harvest voor mijn uren, maar MoneyBird voor mijn facturen ivm het inladen van de bankmutaties. Harvest wilde ik nooit te gebruiken voor mijn facturen omdat ze Amerikaans zijn. Maar jij hebt dus goede ervaringen hiermee?

 

Ik heb zeker goede ervaring met Harvest. Eenvoudig in gebruik, goede klantenservice voor een goede prijs. Bij mij is ook het feit dat het amerikaans is het enige 'nadeel' als je het zo kan noemen. Het is subjectief en waarschijnlijk ongegrond, maar ja.

 

Money bird kende ik nog niet; ga ik ook eens bekijken.

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
  • 0

Zelf geen ervaring mee, maar ik meen dat Fred, die ook op het laatste HL-event was, er mee werkte. Zijn bedrijf heet Tarazat, wellicht dat hij per mail wat kan toelichten (ik geloof dat hij nog niet actief is op het forum, :'( )

 

Misschien kan je wat bij hem kopen, krijg je een voorbeeld factuur in je mail :-)

 

Kijk ook ff naar wefact.... kan je eenvoudig koppelen met Sisow (handig voor iDeal betalingen)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.