Logo omzetten naar vectorbestand

Aanbevolen berichten

Ik ben gestart met mijn bedrijf en heb daarvoor een logo. Echter nu loop ik er tegenaan dat dit logo geen vector bestand is en de achtergrond niet spierwit. Ik heb op allerlei wijzen geprobeerd hoe ik dit kan aanpassen, maar het lukt me niet. Iemand tips of iemand die dit misschien eenvoudig in orde kan maken?

Link naar reactie

Uitbesteden?

 

Ik had mijn logo ook als grafisch bestand nodig voor bedrijfskleding bedrukken. eerst ook op internet gezocht maar kwam daar toch niet uit. Toch maar even aan mijn reclamebureau gevraagd en wat bleek: voor een paar euro werd het door hun in het juiste bestand omgezet met uiteindelijk een perfect resultaat op de bedrijfskleding :)

 

Vaak is het door een ander laten doen goedkoper en sneller dan je denkt. ;)

Link naar reactie

Een bitmap omzetten naar een vector is geen makkelijk klusje, helemaal als het logo ook niet eenvoudig is. Als je niet handig bent met Illustrator moet je het lekker overlaten aan een expert. Let op: je kunt het dus niet doen met Photoshop, maar je hebt er bv Illustrator voor nodig.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

Je hebt dat vectorbestand vast nodig om iets te laten maken? Kun je het ook altijd daar vragen, vaak vragen ze er niet meer van 25 of 50 euro voor en dan heb je ook meteen een 'goed' bestand.

 

Anders google je even op 'bitmap to vector' (jaja heb ik al voor je gedaan), dan vind je een hele hoop voordelige diensten die het voor je kunnen doen.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.