• 0

Product bekend maken

Beste HL'ers,

 

Sinds 6 september 2014 zijn wij samen met mijn vrouw een parfumerie gestart in een drukbezochte winkelcentrum. Tot nu toe gaat het redelijk en in onze eerste maand hebben we al onze kosten kunnen betalen(huur, facturen etc).

 

De geuren die wij verkopen zijn kwalitatief en we hebben al heel wat terugkerende klanten gehad. Tot nu toe ook gelukkig geen klachten gehad. Onze geuren zijn allemaal eau de parfum en blijven zeer lang hangen(zelfs langer dan de originele geuren). De vergelijking met de originele geuren is omdat onze geuren tot 99% vergelijkbaar zijn met de bekende geuren, maar bij ons kosten alle geuren €17,95 voor 50ml.

 

Bij ons staat er altijd een dame voor de deur die passanten vraagt of ze een geurtje willen proberen. Als mensen akkoord geven krijgen ze een geurtje op hun pols en laten we het ze uitproberen. Hierbij merken we dat veel van de klanten terugkeren om een geurtje bij ons aan te schaffen vanwege de langdurigheid van onze geuren. De vestigingen in de andere steden lopen vaak ook in de stad met hun geurtje om deze op mensen te spuiten. Wij mogen dit helaas niet doen van het management van het winkelcentrum.

 

Mond tot mondreclame is natuurlijk de belangrijkste reclame en dat heeft natuurlijk tijd nodig. Om die reden zou ik graag nog wat ideeën willen met betrekking tot promotie om de mensen sneller kennis te laten maken met mijn product.

 

Groetjes,

 

S. Ozer

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Toen je open ging, heb je toen pers uitgenodigd of in ieder geval een persbericht gestuurd naar lokale media?

 

Verder is er natuurlijk het geijkte rijtje mogelijkheden:

- adverteren (google, flyers, in kranten, folders, tv, radio, twitter, facebook)

- social media (niet adverteren, maar delen. Dan kunnen klanten het ook delen.)

- en natuurlijk een fantastische video :p

 

(Op de radio: "kom eens dichterbij de speaker. Ja, kom maar. En haal diep adem in door jouw neus... Je ruikt het bijna hè? Voor de echt lekkere geuren moet bij (ons) zijn." :P )

 

En nu ga ik weer snel aan de slag!

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.