• 0

Webshop verkopen uitbesteden

Beste leden,

 

Ik probeer al een tijdje mijn webshop te verkopen, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt. Wel veel geïnteresseerden, maar uiteindelijk laten ze het helaas toch afweten. Ik heb de prijs al flink laten zakken.

 

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iemand die mij hierbij kan helpen. Ik vind het prettig om op een commissie te werken. Ik heb een bedrijf gevonden, maar daarbij moet je vooraf een hoop geld betalen en dan heb je geen zekerheid. Nu weet ik dat dit vaak zo gaat, maar op dit moment heb ik dat budget niet. Ik weet dat er bedrijven/personen zijn die dit op commissie doen, maar ik kan ze niet echt vinden. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen of heeft iemand goede tips? Bedankt alvast!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Fulfilment is voor kleine shops meestal geen optie. Tenmiste, aangezien FMlaura aangeeft dat ze geen budget heeft om iemand in te huren om de shop te verkopen, neem ik aan dat het om een klein webwinkeltje gaat. In dat geval is een marktplaats zoals sitedeals.nl denk ik een aardige plek om je shop aan te bieden.

Als je shop al een tijd omzet gedraaid heeft (lees; de shop is niet kort geleden gemaakt met het idee om die vlot met wat winst te verkopen) dan kan je hem ook aanbieden op webwinkelforum.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.