• 0

Gsm Winkel, waar inkopen?!?!

Beste HL-ers,

Ik ben van plan om een GSM winkel te beginnen.

Ik heb al de pand en contract en al geregeld.

Alleen mijn grote probleem is waar ik nu zo goedkoop mogelijk GSM's kan inkopen..

Vandaar deze topic om te vragen of jullie mij misschien wat advies kunnen geven.

Het gaat vooral om de Nokia, Samsung, Siemens en Sony Ericsson toesten.

Alvast bedankt.

Mvg,

 

Sasan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Eerst ben je bezig met een schoolopdracht, vervolgens ben je van plan een webshop te openen voor lege CD-R's, en nu ben je van plan een winkel in GSM's te openen, waarbij je het pand al wel hebt maar niet weet waar je telefoons in moet kopen? Mag ik vragen hoe serieus je bent, en of dit topic niet naar School & Studie verhuisd moet worden?

Link naar reactie
  • 0

Eerst ben je bezig met een schoolopdracht, vervolgens ben je van plan een webshop te openen voor lege CD-R's, en nu ben je van plan een winkel in GSM's te openen, waarbij je het pand al wel hebt maar niet weet waar je telefoons in moet kopen? Mag ik vragen hoe serieus je bent, en of dit topic niet naar School & Studie verhuisd moet worden?

beste,

je kan als een jonge ondernemer toch ook studeren en eigen bedrijf runnen?!

als het goed is gaat die medi april open en zal ik je zeker wat van laten weten!

maar voor de rest bedank ik jullie allemaal voor de reacties!

mvg,

 

Sasan

Link naar reactie
  • 0

Is idd wel een beetje vreemd ja, dat je al een pand hebt terwijl je nog niks hebt om aan te bieden. Wat nou als je geen leveranciers zou kunnen vinden maar je toch de huur moet betalen. Dan heb je geen inkomsten maar wel uitgaven.

 

Maar toch suc6 :)

Link naar reactie
  • 0

als het goed is gaat die medi april open en zal ik je zeker wat van laten weten!

 

Het is nu half mei... dus de winkel moet open zijn en we hebben niets gehoord. Is alles goed gegaan?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Beste mensen alles is goed gegaan en ik en mijn broer zijn van plan om 2e vestiging te gaan openen. onze site is www.trendytelecom.nl

Nu willen wij ook eigenlijk een mooi web winkel openen... alleen ik heb beetje rond gekeken maar niet echt iets goeds gevonden, ik weet niet of er iemand mij kan helpen aan een goede mooie website?

het moet een deatabase zijn als www.cartridgetemple.com

ik hoor het wel en als je vragen hebt over gsms kan je altijd bij mij terecht..

 

Sasan

Link naar reactie
  • 0

Beste mensen alles is goed gegaan en ik en mijn broer zijn van plan om 2e vestiging te gaan openen. onze site is www.trendytelecom.nl

 

Als je op 4 september 2005 op je website hebt staan "Opening 25 maart" en "Deze aanbieding is geldig vanaf 25 maart t/m 31 maart 2005. Vraag in de winkel naar de voorwaarden." dan denk ik dat toch niet alles goed gaat. Maar ja, tenslotte bepalen (de) klanten of het goed genoeg gaat.

Link naar reactie
  • 0

Zeker interessant dit, van mijn plannen zijn nog niets terecht gekomen. Heb mij op het moment ook gestort op web development.

 

Bij mij in de stad zat vorige jaar ook een Orange Winkel, die is volgens mij na 6 maanden al gestopt. Hoop dat het met je eigen vestigingen beter zal gaan. !

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.