• 0

Bedrijfsruimte betrekken met andere ondernemer: praktische zaken

Hallo allemaal,

 

In 2015 gaan wij een bedrijfsruimte betrekken samen met een andere ondernemer. Ik heb daar een paar vragen over:

 

[*]Wij zullen enkele gemeenschappelijke kosten hebben, waaronder simpele dingen als koffiecups en printpapier. Nu willen wij natuurlijk beide ons eigen deel van deze kosten kunnen opnemen in onze eigen boekhouding. Hoe kunnen wij dit dan het beste regelen? Het zou fijn als we dit van een gemeenschappelijke rekening zouden kunnen betalen.

[*]De huurtermijn is twee jaar. Stel dat een van twee ondernemers die huurtermijn niet kan volmaken en bijvoorbeeld failliet raakt. Deze ondernemer heeft natuurlijk wel mee geïnvesteerd in de inrichting (banken, bureaus etc.). Hoe regel je dit? Zijn daar standaardformules voor? Hebben jullie een voorstel hoe wij dit het beste met elkaar kunnen afspreken?

 

Ik hoop dat jullie goede tips hebben. Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.