• 0

Lasergamen ->Experts gezocht

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
Zijn er hier op het forum nog experts op het gebied van leveren en inrichten van lasergame ruimtes?

Dunno, wel een moderator die zowel paintball als lasergame expert is, en zelfs eigen wapens ontwikkelt. Grote kans dat Martin ook veel van het inrichten van ruimtes af weet, en nog een schat aan kennis en (ondernemers)ervaring heeft die interessant kan zijn voor jou...

 

Die bereid zijn om een kopje koffie te komen doen in Waalwijk om even onze plannen te bespreken?

Niet om het een of ander, maar voor een eerste vrijblijvende kennismaking lijkt het mij redelijker dat jij in de auto of trein stapt. ;)

 

 

[Edit: ehmmm... niets. Ik linkte op het verkeerder knopje :-[]

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Wat is de exacte reden dat u iemand op dit forum zoekt? Met een beetje Googelen komt u bij de juiste partijen uit;

Het opzetten van iets nieuws gaat niet vanzelf, u moet daar zelf moeite voor doen. Ik sluit me daarom aan op de reactie hierboven, u zult zelf bij een partij langs moeten gaan. In een vervolg gesprek zullen zij waarschijnlijk uw kant op komen om de ruimte te bekijken en te kijken naar de mogelijkheden.

 

Succes!

 

[Edit: googlelink gefixed]

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.