• 0

Telefoonnummer voor de zaak

Beste mensen,

 

Wellicht is dit niet de juiste categorie om mijn vraag te stellen, maar ik kon er geen vinden die beter geschikt was naar mijn mening.

 

Voor mijn bedrijf zoek ik een telefoonnummer, maar misschien zoek ik wel naar iets wat niet bestaat.

 

Het volgende is het scenario:

Ik wil een telefoonnummer waarvan ik de oproepen kan doorschakelen naar mijn mobiele telefoon, bijvoorbeeld tussen 09:00 en 20:00. Daarna moeten inkomende telefoontjes naar een voicemail gestuurd worden. Ik heb het liefst dat dit via internet gaat want ik wil geen extra vast toestel op kantoor hebben staan, aangezien ik die dan toch niet ga gebruiken. Voor bijvoorbeeld Voip telefonie heb je een vast toestel nodig.

 

Ik heb zelf ook gedacht aan telefonie via Skype, maar die oproepen kunnen volgens mij niet naar een voicemail doorgeschakeld worden. Oproepen kun je dan via Skype opnemen en als je daar niet toe in staat bent naar een externe telefoon doorsturen, in principe ben je hierbij dus de hele dag bereikbaar. Dat is dus juist iets wat ik niet wil.

 

Heeft iemand voor mij nog tips?

 

Bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat je dit het beste via Voip kan regelen. Bij ons heeft een systeembeheerder alles ingesteld, zo hebben wij bijvoorbeeld ook een wachtmuziekje en verschillende berichten ingesproken.

 

Ken je toevallig een systeembeheerder of heb je al op het internet gekeken?

 

https://www.google.nl/webhp?gws_rd=ssl#q=nummer+doorschakelen+vanaf+een+bepaalde+tijd

 

 

 

[Mod edit: niet-werkende link aangepast (a.u.b. géén links naar eigen site) ]

Link naar reactie
  • 0

Ik ben ook al maanden bezig met het zoeken naar een nieuwe VOIP aanbieder.

De prijzen lopen enorm uiteen, vooral veel verborgen kosten, enorm hoge aansluitkosten of minimale factuur bedragen.

 

Mijn huidige aanbieder gaat er mee stoppen.

Bij hun had ik een online systeem waarbij je dingen kon aanpassen.

Mijn vaste nummer wordt regelrecht doorgeschakeld naar mijn mobiele nummer. Vroeger had ik nog een vast toestel, waardoor hij daar eerst 3 keer overging en dan doorschakelde, maar nu gaat alles meteen naar mijn mobiel.

Ik betaal dan wel de belkosten tussen het vaste nummer en mijn mobiele nummer.

 

Mocht je een goede partij vinden, die ook reageert op e-mails dan hoor ik dat ook graag.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een Chinese mobiel met dual-sim. Via Skype schakel ik het nummer door. Je krijgt dan ook een landelijk nummer bijv 085-1234567. In de avond als ik niet meer bereikbaar wil zijn schakel ik die sim uit. Automatisch word dan de voicemail ingeschakeld.

 

Let op het doorschakelen kost geld. Als ik weet dat een klant een lang verhaal heeft bied ik hem aan om terug te bellen. Ik heb dan wel een onbeperkt abonnement.

Barcode scanners - IR thermometers - 12V voedingen www.electronixs.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik naar volle tevredenheid de diensten van VoizXL voor mijn VoIP-telefonie voor mijn Nederlandse en andere Europese telefoonnummers die allemaal onafhankelijk te beheren zijn, dus ook voicemails instellen na een bepaalde tijd en tussen en bepaalde tijd naar je mobiel door laten schakelen. Mijn ervaring is dat ze niet duur zijn (ik heb ze een jaar geleden vergeleken met de concurrenten) en ze leveren een snelle support, zowel telefonisch als per mail.

 

Je kunt ze bereiken op 0346 583 091.

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben ook al maanden bezig met het zoeken naar een nieuwe VOIP aanbieder.

De prijzen lopen enorm uiteen, vooral veel verborgen kosten, enorm hoge aansluitkosten of minimale factuur bedragen.

 

 

 

Maanden? ? ;)

 

 

Wij maken al jaren met veel plezier gebruik van www.callvoip.nl .HIer meer info over de mogelijkheden: http://simmpl.nl/pbx/. Uitgebreid, goedkoop,simpel, alles zelf online te regelen,geen verborgen kosten. En de klantenservice is te goed. Lijkt of ik aandelen heb, maar zijn echt al jaren klant zonder enig probleem.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb me nog eens verdiept in het voip-bellen, maar ik blijf erop terug komen dat je dan een vast toestel nodig hebt, waarvandaan de oproepen kunnen worden doorgeschakeld. Wellicht ontkom ik er niet aan en wil ik iets wat helemaal niet bestaat.

 

Ik zal mijn situatie uitleggen: We runnen nu ons bedrijf vanuit huis. Het huis heeft uiteraard een vaste lijn, maar die willen we niet gebruiken voor zakelijke telefoontjes. Daarom wil ik dat inkomende oproepen op een zakelijk telefoonnummer worden doorgeschakeld naar mijn mobiele toestel, dit ook omdat ik wel eens de deur uit ben en dan uiteraard ook bereikbaar wil zijn. Ik wil niet mijn privé mobiele nummer gebruiken als zakelijk telefoonnummer omdat ik dan in principe ook altijd bereikbaar ben als ik niet aan het werk ben.

 

Ik kan uiteraard ook een sim-only afsluiten en een los mobiel toestel kopen, maar dan loop ik altijd met twee toestellen en heb ik als zakelijk nummer een 06-nummer, wat ik liever niet heb.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb me nog eens verdiept in het voip-bellen, maar ik blijf erop terug komen dat je dan een vast toestel nodig hebt, waarvandaan de oproepen kunnen worden doorgeschakeld. Wellicht ontkom ik er niet aan en wil ik iets wat helemaal niet bestaat.

 

 

 

Patrick,

 

Dat hoeft niet. In ieder geval niet bij mijn voip leverancier.

 

Je kan in de online belcentrale gewoon instellen waar het vaste nummer direct naar wordt doorgeschakeld. Er is geen vast toestel nodig om dit mogelijk te maken.

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Danny,

 

Ik heb zojuist contact met ze opgenomen en je hebt inderdaad gelijk. Er is geen vaste telefoon nodig, als je gebruik wilt maken van een mobiele telefoon kun je een app installeren. Je belt dan via WiFi of 3/4G verbinding.

 

Lijkt me wel wat volgens mij precies wat ik hebben wil. En niet al te duur ook.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb me nog eens verdiept in het voip-bellen, maar ik blijf erop terug komen dat je dan een vast toestel nodig hebt, waarvandaan de oproepen kunnen worden doorgeschakeld. Wellicht ontkom ik er niet aan en wil ik iets wat helemaal niet bestaat.

 

Bij VoizXL kun je zelf instellen in het Control Panel dat het nummer direct doorgeschakeld moet worden naar je mobiel. Een vast toestel is daarbij niet nodig.

 

Een bekende app voor je smartphone is bijvoorbeeld Bria.

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
  • 0

Wij wilde eerst ook overstappen naar voizxl, prijzen zagen er goed uit. Totdat de verborgen kosten boven water kwamen. Uiteindelijk bleek deze partij door alle éénmalige kosten een stuk duurder te zijn dan andere partijen.

Om nog maar te zwijgen over de opdringerige verkoper die eindeloos blijft doorbellen.

Nabellen van een offerte is al vervelend, vooral als ze het eindeloos blijven doorgaan.

Dat opdringerige heeft er bij ons uiteindelijk voor gezorgt dat we het nummer maar hebben geblokkeerd en deze partij van de lijst te strepen.

Link naar reactie
  • 0

Voor de discussie nog even de positieve reacties op VoizXL die zijn afgesplitst naar het offerte nabellen-topic:

 

H&L maakt al jaren gebruik van VoizXL. Was ik ze in mijn Topic-periode maar tegengekomen, had me heel veel geld en ergernis gescheeld

 

Verborgen kosten zijn er bij mij niet. Alles wordt helder gecommuniceerd in de offerte. Ik ben juist blij dat mensen achter offertes aanbellen. Vaak ben ik er door drukte niet aan toe gekomen

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.